„BMW 2 Active Tourer“. Šis automobilis nėra išskirtinis kol nepamatai ženkliuko ant jo priekio. Tai – BMW, tačiau varomas priekiniais ratais. Tai – pirmasis BMW, turintis tokį transmisijos tipą.
„Mercedes-Benz“ tokį žingsnį padarė beveik prieš dvi dešimtis metų ir sėkmingai plėtoja priekiniais ratais varomų modelių gamą. Jeigu tas pats laukia ir BMW, tai naująjį antros serijos „Active Tourer“ modelį galime išties vadinti revoliuciniu. Ne tik dėl priekinių varančių ratų – tai yra modelis, gerokai nuleidęs naujų BMW kainų kartelę.
„Citroen C4 Cactus“. Po „Citroen“ stagnacijos Lietuvoje, kai gamintojas neturėjo jokio oficialaus atstovo, šiemet legendinė prancūziška markė atsigavo. Automobilių prekyba daug metų užsiimanti „Fakto auto“ įmonė tapo nauju „Citroen“ atstovu ir Vilniuje atidarė naują šių automobilių saloną.
Kartu su naujojo salono atidarymu sutapo ir „Citroen C4 Cactus“ debiutas. Tai – automobilis, žavintis surinkimo paprastumu, nedidele kaina ir išskirtiniu dizainu. Jis laimėjo keletą apdovanojimų įvairiose valstybėse, o Europos Metų automobilio 2015 rinkimuose pateko į finalinį septynetuką ir pretenduoja tapti geriausiu visame Senajame žemyne.
„Ford Mondeo“. Porą metų pavėlavęs modelis pasirodė ir Europoje. JAV debiutavęs 2013-ųjų pradžioje, dėl gamybos perkėlimo iš vienos gamyklos į kitą Europoje jis pasirodė tik 2014-ųjų pabaigoje.
Nepaisant to, naujasis „Mondeo“ yra visais aspektais pranašesnis ne tik už savo pirmtaką, bet ir už daugelį savo klasės atstovų.
„Mercedes-Benz“ C klasė. Jis išoriškai stulbinamai panašus į pernai debiutavusį prabangos etaloną – S klasės „Mercedes-Benz“, tačiau valdymo savybėmis toli gražu neprimena mersedeso.
Nesuklysite pavadinę jį geriausiu komforto ir sportiškumo santykiu prabangių sedanų rinkoje, o naujoji į C klasę montuojama elektroninė stabilumo kontrolė verta neribotų aplodismentų. Šiame „Mercedes-Benz“ esanti magiška ilgų šviesų sistema taip pat yra tarsi iš kito pasaulio – įvairiausiais kampais išlauždama lęšių spindulius, ji leidžia mėgautis ilgųjų šviesų teikiamais privalumais neakinant iš priekio atvažiuojančių vairuotojų.
„Nissan Qashqai“. Japonų automobilių gamintojo „cash cow“ – nesuklysime pasakę, kad „Nissan“ iki šiol nėra turėjęs tokio populiarumo sulaukusio automobilio. Antroji „kiškiu“ vadinamo automobilio karta tai tik įrodo – jis neseniai tapo Lietuvos „Metų automobiliu 2015“, Saugiausiu automobiliu bei Šeimos automobiliu ir laimėjo ne vieną analogišką titulą kitose valstybėse.
Pirkėjų gausa įrodo, kad šis automobilis išties yra geras kainos ir kokybės santykis – „Qashqai“ yra vienas perkamiausių automobilių Lietuvoje.
„Porsche Macan“. Kiek „Macan“ parduota Lietuvoje? Visi. Kaip ir bet kurioje kitoje pasaulio valstybėje. Po stulbinamos didelio visureigio „Cayenne“ sėkmės „Porsche“ ryžosi dar vienam žingsniui – mažo visureigio kūrimui. Jiems tai pavyko.
„Macan“ yra, be abejonės, geriausias savo klasės visureigis – tiek jo valdymo, tiek bekelės savybės nekelia abejonių ir griauna visus stereotipus apie tai, kad visureigis negali gerai atlikti abiejų darbų.
„Renault Twingo“. Prancūzai iš naujo sukūrė mažą miesto automobilį. Naujasis „Twingo“ yra varomas užpakaliniais ratais ir turi gale sumontuotą variklį – visai kaip „Porsche“.
Skirtumas tas, kad „Twingo“ yra skirtas važinėjimui mieste ir tą funkciją jis atlieka puikiai – dėl variklio sumontavimo gale bendra bagažo erdvė tik padidėjo, o priekinių ratų pasukamumas tapo geriausiu klasėje.
„Volkswagen Passat“. Niekas nesuklys pavadinęs „Passat“ mėgstamiausiu lietuvių automobiliu. Naudotų automobilių rinkoje šis modelis yra nenugalimas jau ilgą laiką, o naujų mašinų karaliumi tituluojamas jo mažesnis brolis „Golf“.
„Passat“ visus pakeri puikiai sustyguotais varikliais, pavarų dėžėmis, universalumu bei nedideliais išlaikymo kaštais. Naujausias modelis, nors nuo praėjusio pasikeitė nedaug, išlaikė visas gerąsias pirmtako savybes.