Per dvejus metus vaizdas pasikeitė neatpažįstamai
Kas galėjo prieš keletą metų įsivaizduoti tokią situaciją: nueini į atstovybę pirkti išsvajoto automobilio, o nusiperki visai kitą modelį. Tą, kurį dileris tuo metu turi sandėlyje. Ar demonstracinį modelį, nes geidžiamo ir išsvajoto, ypač jei dar netradicinės komplektacijos ar spalvos, gali tekti laukti 12 ir daugiau mėnesių. Ir galutinė kaina dar gali šiek tiek didėti. Jei atvirai, tik itin prabangių automobilių pardavėjai gali apytiksliai pasakyti, kada pristatys automobilį, ir tesėti pažadus. O „kasdienių automobilių“ iki 40–50 tūkst. Eur (taip, dabar tokios populiaraus C segmento kainos) pristatymo datą galima burti iš kavos tirščių.
Kitas pavyzdys. Skambini pagal rastą „Autoplius.lt“ skelbimą į prekybos atstovybę. Puikiai žinai, kad derėtis – be šansų. Svarbu, kad dar būtų neparduotas skelbime visomis spalvomis žėrintis automobilis. Bet atstovybės darbuotojas pasako sakinį, kurio tikrai nesitikėjote (juk klientas visuomet teisus):
„Taip, kažkas įdėjo skelbimą, bet mes šio demonstracinio automobilio neparduodame – ir taip jų trūksta. Paskambinkite po mėnesio ar tiesiog rudenį.“
Ar pardavėjai tik Lietuvos pirkėjų ėmė taip „negerbti“? Labai panašia situacija pasidalijo mūsų skaitytojas Kastytis iš Bostono.