Didelis pretendentų aktyvumas ir per šimtą po atrankos tapusių pirmojo etapo varžytuvių dalyviais beveik garantavo renginio sėkmę, nekalbant jau apie intrigą, kuri sklandė dar gerokai prieš konkurso pradžią.
Pirmojo etapo batalijose dalyvavo ne tik sostinės atstovai, bet ir aplinkinių vietovių gyventojai, teisingai atsakę į 15min portale paskelbtus atrankos klausimus. Tarp jų nestigo renginio organizatoriams gerai pažįstamų veidų, laimę konkursuose bandančių ne pirmą ir ne antrą kartą, bet ir laimėjusių konkursą ar tapusių jo prizininkais.
Teorines konkurso užduotis, kai per 20 minučių reikėjo rasti teisingus atsakymus į 30 klausimų, geriausiai sprendė Vytas Bilinskas ir Justas Eimontas, suklydę po aštuonis kartus. Dviem klaidom daugiau padarė Mindaugas Valiūnas ir Aurelijus Dailidonis.
Regis, aštuonios ar dešimt klaidų – daugoka, ypač pretenduojantiems į geriausiojo vairuotojo titulą. Tačiau, kaip pripažino patys konkurso dalyviai, šiemet klausimai buvę įdomūs, tačiau gana sukti ir klastingi. Kelių eismo taisyklės sudarė gal tik trečdalį praktinės užduoties klausimyno, tad siekiant kelialapio į konkurso finalą teko pasitelkti ne tik išmonę bei nuovoką, bet ir daugelio sričių žinias, priskiriamas bendram išsilavinimui.
Kaip pažymėjo renginio kuratorius Valdas Valiukevičius, jį maloniai nustebino net penkios moterys, kurių teorinių žinių koeficientas suteikė joms teisę kartu su keturiolika vyrų varžytis ir praktinio vairavo rungtyje bei kovoti dėl kelialapių į konkurso finalą.
Pagal renginio nuostatus teisę varžytis finale iškovoja po penkis atrankiniuose etapuose sėkmingiausiai pasirodžiusius pretendentus ir po dvi geriausių rezultatų pasiekusias dailiosios lyties atstoves iš kiekvieno etapo, jei daugiau moterų nepatenka į turo geriausiųjų penketukus.
Teorines konkurso užduotis, kai per 20 minučių reikėjo rasti teisingus atsakymus į 30 klausimų, geriausiai sprendė Vytas Bilinskas ir Justas Eimontas, suklydę po aštuonis kartus.
Praktinio vairavimo trasoje, kurią braižė žinomas slalomo meistras ir TV laidų vedėjas Dainius Leonavičius ir kurioje nesunkiai galėjai įžvelgti nemažai elementų iš „Regitros“ aikštelių, pretendentai tęsė kovą vairuodami naujausius „Toyota RAV 4“ ir „Toyota Prius“ automobilius, užpildytus vienodais degalais „Neste Oil“ degalinėse.
Teisėjai juokavo, jog jų čia net nereikėję, nes varžovai taip akylai sekė vienas kito pasirodymus, kad negalėjo likti nepastebėta net menkiausia klaidelė.
Teorinėje rungties dalyje įveltas klaidas teisėjams pavertus baudos sekundėmis ir pridėjus praktinio vairavimo abiejose trasose sugaištą laiką ir gautas laiko baudas, Vilniuje paaiškėjo pirmieji konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2016“ finalininkai.
Pirmasis kelialapis į finalą įteiktas etapo nugalėtojui V. Bilinskui, pranokusiam 2012 metais geriausiojo šalies vairuotojo titulą iškovojusį A. Dailidonį, trečiąją vietą laimėjusį Miroslavą Račkovskį, ketvirtą vietą užėmusį J. Eimontą ir į paskutinį vagoną dar spėjusį iššokti Karolį Daujotą.
Jei kas ir liejo apmaudą, tai nebent Giedrius Černiauskas, kurį nuo geidžiamo kelialapio į konkurso finalą skyrė mažiau nei viena sekundė.
Finale varžysis ir etapo nugalėtoja tapusi Milda Žukauskienė bei antrąją vietą užėmusi Olga Židovlenkova.
Beje, įdomus ir iškalbingas faktas : Milda ne tik tapo etapo nugalėtoja ir kovos konkurso finale, o jos vyras Žygimantas liko už borto jau po praktinių užduočių... Kas po to išdrįs teigti, kad moterys blogesnės teoretikės arba kad konkurso dalyviai nusirašinėja!
Pertraukėlių metu varžytuvių dalyvius itin sudomino vienas greičiausių šalies lenktynininkų Vaidotas Žala, negailėjęs praktiškų patarimų nei kaip tapti geru vairuotoju, nei kokio biudžeto reikia norint dalyvauti šalies ralio čempionate arba garsiajame Dakaro maratone, kurio bacila įtaigus Vaidoto pasakojimas, regis, bus užkrėtęs daugelį.
Klubo „Drift trike Lietuva“ nariai konkurso dalyviams ne tik pristatė dar nedaug kam matytus drifto triračius, bet ir suteikė progą juos išbandyti patiems.