„Pagal sutartį magistralės rekonstrukcija buvo numatyta iki kitų metų balandžio mėn. Tačiau sparčiai vykdomi darbai leis gerokai anksčiau nei planuota atverti eismui šią svarbią sankryžą ir išspręsti spūsčių problemą“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
Šiuo metu minėtoje sankryžoje, t. y. magistralinio kelio A1 ruože nuo 100,47 iki 101,79 km, jau atlikta apie 80 proc. kapitalinio remonto darbų. Rangovo duomenimis, tiek pagrindiniame, tiek jungiamuosiuose keliuose baigiama įrengti kelio danga ir triukšmą slopinančios sienutės. Numatoma, kad iki žiemos sezono technologinės pertraukos, trunkančios nuo gruodžio 15 d. iki kovo 15 d., bus atlikta 90 proc. darbų, todėl kitiems metams liks tik apdailos darbai.
Magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda minėto ruožo kapitalinis remontas pradėtas šių metų balandžio mėn. Šiame ruože magistralė platinama iki 10 eismo juostų, papildomai įrengiant greitėjimo ir lėtėjimo juostas. Be to, bus atskirti skirtingo greičio srautai, todėl dviem vidurinėmis eismo juostomis tranzitinis transportas galės važiuoti greičiau.
Transporto mazgo ties „Mega“ remonto darbų vertė – 17,5 mln. eurų. Tai vienas iš didelės apimties projekto – Islandijos plento sutvarkymo (Sargėnų, Giraitės sankryžos, A. Meškinio (Kleboniškio) ir naujo tilto per Nerį statyba, naujo viaduko per Jonavos g. statyba ir kt.) – dalis. Preliminari viso projekto vertė siekia apie 100 mln. eurų, numatoma įgyvendinimo trukmė – 5 metai.