Maždaug dvejus metus truksianti rekonstrukcija prasidėjo pavasario pradžioje. Pripažįstama, jog rekonstrukcija sukels nepatogumų vairuotojams, tačiau galiausiai gatvė esą pasikeis neatpažįstamai.
Dėl Pamario gatvės rekonstrukcijos teks iškirsti kone 6 000 medžių, dalis jau iškirsta, o mediena išgabenta. Šiuos darbus atlieka Kretingos miškų urėdija. Neįgaliųjų paplūdimyje, esančiame iškart už II Melnragės, apsilankę poilsiautojai čia gali išvysti kalnus suvežtų kelmų. Planuojama, jog jie bus susmulkinti ir išvežti iki birželio vidurio. Norima, kad jie susigulėtų, pradžiūtų, išbirtų žemės, tuomet bus imamasi jų smulkinimo ir žaliava panaudota kurui.
Medžius teko iškirsti, nes kelias bus platinamas. Anot Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo, eismo juostos bus platesnės, tačiau jų nepadaugės. Išliks dvi – viena į vieną, kita į kitą pusę.
Išplatėjusioje dalyje bus suformuoti kelkraščiai, melioracijos grioviai, ties posūkiais į paplūdimius atsiras trečia juosta sukimui į kairę. Gera žinia poilsiautojams, jog net septyniose vietose bus įrengtos stovėjimo vietos automobiliams.
Apribotas eismas
Šiuo metu Girulių link važiuojantys poilsiautojai dar neprivažiavę II Melnragės atsiduria paralyžiuotoje kelio dalyje, kurioje veikia tik viena eismo juosta. Ji reguliuojama šviesoforo, taip nukreipiant srautus tiek į vieną, tiek į kitą pusę. Darbai verda ir dar viename ruože – iškart už Girulių, tad važiuojantiems į Karklę tenka pasirinkti apylanką.
Pasak V.Švedo, savivaldybės Saugaus eismo komisija pritarė pasiūlytam eismo organizavimo planui, kuriame numatyta, jog vasaros sezono metu, kai gausu poilsiautojų, eismas bus vykdomas ratu, tai yra poilsiautojai, vykstantys II Melnragės ir Girulių link į Klaipėdą, grįžti galės išvažiuodami pro Karklę į Palangos kelią.
Šiuo metu yra tarpinis variantas, stebime, ar šviesoforai „paveža“, galbūt bus didžiulės eilės ir per nustatytą laiką nei antrą, nei trečią kartą užsidegus žaliai šviesai mašinos neišvažiuos, tuomet reikės pakeisti eismo organizavimą, – sakė V.Švedas.
„Šiuo metu yra tarpinis variantas, stebime, ar šviesoforai „paveža“, galbūt bus didžiulės eilės ir per nustatytą laiką nei antrą, nei trečią kartą užsidegus žaliai šviesai mašinos neišvažiuos, tuomet reikės pakeisti eismo organizavimą. Šiandien stebime, tačiau dėl žmonių, ten gyvenančios bendruomenės stengiamės, kad galimybė būtų važiuoti tiek pirmyn, tiek atgal“, – sakė V.Švedas.
Jo teigimu, intensyvesnis eismas kelyje šiuo metu jaučiamas savaitgaliais, tačiau kol vanduo jūroje šaltas, masinių srautų nėra.
„Rytoj darome pasitarimą, spręsime. Nėra priimtas sprendimas, konkreti data, kada organizuoti eismą ratu. Galbūt birželį lis ir tikrai nepulsime to daryti“, – sakė skyriaus vedėjas.
Planuojama, jog jei orai nesutrukdys, dar šiemet bus pakloti du iš trijų asfalto sluoksnių visoje rekonstruojamos gatvės atkarpoje iki pat Klaipėdos rajono ribos, kuri prasideda šiek tiek už Girulių.
Konkursą rekonstruoti Pamario gatvę laimėjo įmonė „Lemminkainen Lietuva“, kuri yra pakeitusi pavadinimą į „YIT Infra Lietuva“. Sutarties vertė siekia 5,73 mln. eurų.
Bus rekonstruojama maždaug keturi kilometrai Girulių kelio, tai yra Pamario gatvės ruožas nuo žiedinės sankryžos ties Melnrage iki miesto ribos. Darbai bus atliekami dviem etapais.
Pirmojo metu bus remontuojama apie kilometro ilgio arterijos dalis nuo žiedinės sankryžos iki Antrosios Melnragės. Kartu darbai vyks ir iš kitos pusės. Bus remontuojamas apie kilometro ilgio ruožas nuo miesto ribos Girulių link. Užbaigus darbus minėtose dalyje, bus persikelta į likusią.