Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„General Motors“: norime, kad „Cadillac“ pralenktų „Lexus“

„General Motors“ atsiėmė pardavimų lyderio poziciją iš „Toyota Motor Corp.“ ir išsikėlė dar didesnį tikslą. Koncernas planuoja padvigubinti naujų „Cadillac“ modelių pardavimus bei pralenkti Japonijos prabangių automobilių gamintoją „Lexus“.
„Cadillac XTS“
„Cadillac XTS“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Koncerno vadovas Danas Akersonas patvirtino, kad „Cadillac“ sieks tapti rimtu konkurentu BMW, „Audi“ bei „Mercedes-Benz“ prabangiems modeliams. Dešimties metų bėgyje GM nori užimti solidžią ketvirtąją vietą, kuri dabar priklauso „Lexus“.

D.Akersono teigimu, „Cadillac“ turi pasirinkti ypač stiprius naujus modelius bei įtikti jaunesniam pirkėjui. Praėjusiais metais naujų „Cadillac“ pirkėjų amžiaus vidurkis buvo 63 metai.

Kompanijos vadovai svarsto apie didesnį nei XTS sedaną, sportinį automobilį, kuris būtų mažesnis už SRX ir naują „Escalade“, architektūra panašų į populiarųjį „Buick Enclave“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos