Pasak „Goodyear“ plataus naudojimo padangų verslo EMEA regione viceprezidento Michelo Rzonzefo, nors pardavėjai visoje Europoje yra gerai informuoti apie ES padangų ženklinimo tvarką, jos reikalavimus bei apribojimus, vartotojai vis dar menkai pažįsta naująjį ženklinimą: „Tikimės, kad ženklinimas pirmą kartą reikšmingai paveiks vartotojų pasirinkimą per artėjantį vasaros sezoną. Tada milijonai vairuotojų tose rinkose, kuriose naudojamos tipinės žieminės padangos, ims keisti žiemines padangas į vasarines.“
„Goodyear Dunlop“ teigia, kad naujoji padangų ženklinimo tvarka neturėjo didelio poveikio žieminių padangų sezonui. Ženklinimo etiketė nesuteikia visapusiškos informacijos apie padangos savybes, ypač gerai tai atspindi žieminių padangų ženklinimas. Etiketėje neatsižvelgiama į tokius žieminių savybių kriterijus kaip stabdymas ir sukibimas ant sniego ar ledo esant žemai temperatūrai. „Kurdami padangą, mes atsižvelgiame į daugiau kaip 50 kriterijų, tuo tarpu etiketėje pavaizduoti vos trys iš jų“, – teigė M. Rzonzefas.
„Vasaros sezonui pasirengėme ypač gerai. Pagaminome milijoninę B ir A klasių padangą ir išleidome du geriausiai įvertintus 2013 m. produktus – „Goodyear EfficientGrip Performance“ ir „Dunlop BluResponse“. Abiejų šių padangų daugumos dydžių pasipriešinimas riedėjimui įvertintas B klase, o sukibimas su šlapia danga – A klase. B ir A įvertinimas šiuo metu atitinka aukščiausias ženklinimo klases kalbant apie rinkoje parduodamas daugelio dydžių padangas. Ypač galingų automobilių vasarinių padangų segmente „Goodyear Dunlop“ B ir A klasėms priskirti produktai apima apie 25 proc. visų dydžių.“
„Dunlop Sport BluResponse“ nugalėjo „AutoBild“ bandymuose
M. Rzonzefas pridūrė: „Mūsų tyrimai rodo, kad aukščiausios klasės produktų pirkėjai teikia pirmenybę toms padangoms, kurios atitinka ne mažesnę nei C klasę. Todėl labai džiaugiuosi, kad dabar mūsų siūlomos dvi C arba aukštesnes klases atitinkančios „Goodyear Dunlop“ padangos apima du trečdalius visų dydžių lengvųjų automobilių vasarinių padangų, parduodamų Europoje.“
Bendrovė taip pat pabrėžė, kad ženklinimo sėkmė iš esmės priklauso nuo naujosios ženklinimo tvarkos įgyvendinimo kontrolės. M. Rzonzefas teigė: „Mes suprantame, kaip sunku ES valstybėms narėms kontroliuoti šio sudėtingo reglamento įgyvendinimą ir tinkamą jo laikymąsi, bet ES padangų ženklinimo tvarkos patikimumas priklauso nuo veiksmingos įgyvendinimo kontrolės. Raginame valstybes nares pasirūpinti, kad netinkamai paženklintos padangos nepatektų į Europos Sąjungą. Vartotojai gali pasitikėti tik teisingais padangų ženklinimo duomenimis.“
Tai, kad „Goodyear Dunlop“ kuria padangas, kurių savybės vertinamos puikiai pagal įvairius kriterijus, o ne tik pagal tris padangų ženklinimo kriterijus, dar kartą įrodė keli neseniai atlikti padangų bandymai, apie kuriuos paskelbta šį pavasarį. „Dunlop Sport BluResponse“ 195/65 R 15 91V dydžio padanga buvo viena iš padangų, laimėjusių garsaus Vokietijos automobilininkų žurnalo „AutoBild“ atliktus 2013 metų vasarinių padangų bandymus. To paties dydžio „Dunlop Sport BluResponse“ padanga taip pat laimėjo ACE Europos automobilininkų klubo ir GTUE, vienos iš didžiausių Vokietijos oficialiai pripažintų laisvai samdomų sertifikuotų inspektorių organizacijų, atliktus bandymus. Šiuose bandymuose dalyvavusi naujausia „Goodyear“ padanga „Goodyear EfficientGrip Performance“ buvo pripažinta kaip „labai rekomenduojama“. Žurnalų atliekamuose padangų bandymuose padangų savybės vertinamos pagal 15 ar daugiau kriterijų.
2009 m. lapkritį priimtas Reglamentas (EB) Nr.°1222/2009 dėl padangų ženklinimo įsigaliojo 2012 m. lapkričio 1 d. Naujojo padangų ženklinimo etiketėje nurodomas degalų naudojimo efektyvumas, sukibimas su šlapia danga ir išorinis riedėjimo triukšmas.