Iš pirmo žvilgsnio, niekuo neišsiskiriantis, kelių dešimčių metų senumo „Lada“ jokių įtarimų nekelia. Tvarkinga išvaizda, šiek tiek pažeminta važiuoklė – tokių eksponatų galima pamatyti „Lada“ mėgėjų klubuose.
Tačiau šio „ketvirtuko“ viduje galima rasti „Nissan 200/240SX“ (S13) saloną – sėdynes, prietaisų skydą. Po variklio gaubtu – ne koks caro laikų atmosferinis „Lada“ variklis, o 2,0 litrų SR20DET agregatas iš Japonijos rinkai skirtų 180SX. Verta pažymėti, kad šie varikliai šiek tiek skyrėsi nuo S14 arba S14a modeliuose montuotų motorų.
Entuziastai variklio galią padidino maždaug du kartus. Teigiama, kad šis motoras generuoja apie 400 AG. Tokiam projektui puikiai tinka nesenstantis apibūdinimas „vilkas ėriuko kailyje“.
Siūlome ne tik susipažinti su šiuo automobiliu iš arčiau, bet ir peržiūrėti keletą vaizdo siužetų, tarp kurių užfiksuota ir akistata su „Porsche 911“. Nebūsime detektyvais ir nepasakysime, kokia tai versija, tačiau iš pirmo žvilgsnio, sprendžiant pagal kėbulo apdailą tai turėtų būti GT2RS. Visgi, abejoti tokio modelio autentiškumu verčia girdima automatinė pavarų dėžė (GT2 versijos buvo gaminamos tik su mechaninėmis transmisijomis).