Jo paviršius atrodo žvynuotas tarsi žuvies, raudoni motyvai sufleruoja sportiškumą, o elektrinis variklis bei visiškai autonominis valdymas demonstruoja artimiausių metų „Renault“ technologinę kryptį.
„Trezor“ brėžia naują liniją prancūzų gamintojo dizaine. Kaip 2010-aisiais Paryžiaus automobilių parodoje pademonstruotas „DeZir“ parodė, ko galime tikėtis iš „Renault“ artimiausiais metais, taip „Trezor“ rodo, į ką bus panašūs kitos kartos „Clio“, „Megane“, „Espace“ ir kiti modeliai.
Artėjančiuose „Renault“ modeliuose galime tikėtis dar didesnių ratlankių, mažėjančio tarpo tarp šoninių langų ir priekinio stiklo, siaurų žibintų ir žemėjančios kėbulo linijos.
Šios „Renault“ dizaino kryptys – 2009-aisiais įmonėje įsidarbinusio patyrusio dizainerio Laurenso van der Ackerio įtaka. Iki tol dirbęs „General Motors“ bei „Mercedes-Benz“ įmonėse, jis pasižymėjo kaip naujovių ir itin drąsių sprendimų nebijantis dizaineris. Kaip vieną tokių galima pažymėti naujausią „Scenic“ šeimyninį vienatūrį, kurio ratlankių skersmuo – net 20 colių.