Carlo Abarth gimė Austrijoje kaip Karl Albert Abarth, tačiau vėliau tapo Italijos piliečiu ir vardą pasikeitė. Jis buvo talentingas inžinierius, lenktyninių automobilių kūrėjas. 1947 metais jis tapo „Cisitalia“ komandos vadovu, tačiau jau kitais metais ši organizacija subyrėjo, o jos įkūrėjas Piero Dusio išskrido į Argentiną.
„Cisitalia“ komandos likučiai labai viliojo Carlo Abarth – jis norėjo tęsti savo pradėtą darbą ir toliau siekti pergalių automobilių sporte. Užsitikrinęs finansavimą jis nusipirko „Cisitalia“ komandos likučius ir 1949 metais Bolonijoje įkūrė savo vardo automobilių konstruktorių. Jo logotipu tapo Carlo Abartho zodiako ženklas – skorpionas.
Nors „Cisitalia“ vardas dingo, „Abarth“ iš savo pirmtakės paveldėjo kelis automobilius. Lenktyniniai „Cisitalia 204“ greitai buvo perkrikšyti į „Abarth 204 A“. Iš tų pačių komponentų vėliau gimė sėkmingas „Abarth 205 Vignale Berlinetta“. Bet gaminti automobilius ant senstančių ir labai retų „Cisitalia“ bazių buvo nepraktiška, todėl po 1951 metais įvykusio persikėlimo į Turiną „Abarth“ ėmė dairytis į „Fiat“ komponentus.
Jauna „Abarth“ kompanija norėjo ryškiai prisistatyti 1952-ųjų Turino automobilių parodoje. Buvo nuspręsta, kad renginyje „Abarth“ turėtų sužibėti nauju vienetiniu automobiliu, pasižyminčiu ekstravagantišku, akį traukiančiu stiliumi. Šis projektas buvo patikėtas „Bertone“ dizaino namų kūrėjui Franco Scaglione. Vienetinio automobilio pagrindu tapo kuklus „Fiat 1400“.