Jei esate japoniškų automobilių gerbėjas, jums gali patikti „Honda Prelude“. Šiame, V kartos modelyje, plaka 2,2 l darbinio tūrio variklis, kuris išvysto 185 arba 200 arklio galių. Kaip ir kiti „Honda“ modeliai, taip ir šis tokią galią pasiekia be jokių turbinų, o dėka savo garsiosios VTEC sistemos.
V kartos „Prelude“ modelyje rasite patogias sėdynes, kondicionierių bei geresnę garso izoliaciją nei „Civic“. Tačiau šis kupė bus patogus tik dviems keleiviams, nes galinės sėdynės patogumu nepasižymi. Nenustebkite, jei skelbimuose rasite prierašą 4WS – tai visų vairuojamųjų ratų sistema. Važiuojant mažu greičiu, galiniai ratai sukasi į priešingą pusę nei priekiniai, taip sumažindami apsisukimo kampą, o važiuojant didesniu greičiu ratai sukasi į tą pačią pusę, kaip ir priekiniai.
Perkant šį modelį viena iš svarbiausių vietų, kurias reikia patikrinti – galinės arkos. Tai yra silpnoji šio modelio vieta. Jeigu planuojate eksploatuoti ir žiemos metu, verta automobilį padengti antikorozine medžiaga. Automobilių skelbimus rasite paspaudę čia.
Jei ieškote kupė, kuriame galėtų patogiai tilpti 4 asmenys, „Volvo“ 1997 metais pagamino galingą, bet kartu ir ilgoms kelionėms tinkantį C70.
Variklių gama gana plati — nuo 168 arklio galių iki galingiausios T5 versijos, turinčios 2,3 l darbinio tūrio motorą, kuris išvysto 250 arklio galių bei 330 Nm sukimo momentą. Tačiau visa ši galia tenka priekiniams ratams, o tai nėra labai gerai, jei mėgstate sklandžiai ir tiksliai įveikti posūkius, bet jei jums labiau patinka stipri akceleracija, 5 cilindrų skleidžiamas garsas, kurį papildo turbinos švilpimas — C70 tikrai vertas pasirinkimo.
Kupė sveria nemažai — 1499 kg, tačiau joje jausitės maloniai dėl esančių odinių sėdynių, oro kondicionieriaus bei geros garso sistemos. Kaip ir kiti „Volvo“, taip ir C70 sukuria saugumo jausmą. Šis automobilis nėra iš tų, kurie atkreips aplinkinių dėmesį savo išvaizda. Tai solidus ir ramus „Volvo“, kuris paslapčia nutyli savo tikrąją galią. Kėbulai atsparūs rūdims, tačiau orams atvėsus salone gali pasigirsti priekinės panelės girgždėjimai. Automobilių skelbimus rasite paspaudę čia.
Jei ieškote kupė, kuris atkreiptų aplinkinių dėmesį, visada galite pasižvalgyti tarp Italijos automobilių gamintojų. „Fiat“ 1993 metais pristatė „Fiat Coupe“. Šio modelio gamyba truko septynerius metus. Variklių pasirinkimas yra nemažas, bet įdomiausi yra „16V Turbo“, turintis 190 arklio galių, bei „20V Turbo“, turintis penkių cilindrų variklį su 220 arklio galių kaimene. Visa galia tenka priekiniams ratams, o kad automobilis būtų geriau valdomas, „Fiat“ inžinieriai sumontavo riboto praslydimo diferencialą.
„Fiat Coupe“ skelbimus rasite čia.
Kitas italų gamintojas – „Alfa Romeo“, kuris 1994 metais pristatė GTV modelį. Kasdieniam važinėjimui užtenka ir 2,0 litrų darbinio tūrio „Twin Spark“ variklio, turinčio 155 arklio galias, tačiau jei tai bus antras automobilis, skirtas laisvalaikiui, verta rinktis daugelio giriamą 3,0 l darbinio tūrio, šešių cilindrų V6 variklį, turintį 220 arklio galių.
Italai dėl mažesnių mokesčių taip pat buvo sukūrę ir 2,0 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų V6 variklį su turbina, išgaunantį 200 arklio galių.
„Fiat Coupe“ bei „Alfa Romeo GTV“ yra panašūs, bet kartu ir labai skirtingi. Tai du galingi, priekiniais ratais varomi kupė modeliai. GTV pakaba yra sportiškesnė, tuo tarpu, „Fiat Coupe“ yra praktiškesnis, turėdamas didesnę bagažinę bei daugiau vietos gale sėdintiems keleiviams. Renkantis vieną iš šių modelių reikia atminti, kad tai yra italų gamybos automobiliai. Todėl svarbu pirkti tik labai gerai prižiūrėtą modelį. Šie kupė yra kaip merginos, kurios mėgsta nuolatinį jūsų dėmesį.
„Alfa Romeo GTV“ skelbimus rasite čia.
Jeigu ieškote automobilio, kurį norėtumėte eksploatuoti kiekvieną dieną, kuris būtų praktiškas ir galingas bei turėtų galinius varančiuosius ratus, tuomet vienas iš galimų variantų — „BMW E36 325i“. Šis modelis Lietuvoje yra labai gerai žinomas, tai sportiškas kupė: galiniai varomi ratai, mechaninė pavarų dėžė, šešių cilindrų variklis, išvystantis 190 arklio galių bei 245 Nm sukimo momentą. Tai modelis, kuris tikrai suteiks malonius vairavimo įspūdžius.
Aplinkinių nuomonė apie BMW automobilius ir jų vairuotojus nėra pati geriausia, tačiau nereikia nuvertinti automobilio gamintojo, kuris sukūrė gerai valdomą, sportiškai atrodantį bei patogų automobilį. Šis modelis Lietuvoje populiarus, tačiau surasti sveiką ir prižiūrėtą 325i nėra lengva užduotis.
BMW 3, kainuojančių iki 3000 eurų, skelbimus rasite čia.
Visus šiuos modelius įmanoma įsigyti už mažesnę nei 3000 eurų sumą, tačiau kaina gali svyruoti atsižvelgiant į tai, kaip modelis buvo prižiūrėtas ir eksploatuotas. Automobilių rinkoje yra ir kitokių kupė kėbulo modelių, tačiau aukščiau aprašyti yra vieni iš įdomiausių. Gyvenime tikrai verta vienu ar kitu laikotarpiu įsigyti sportišką kupė, su kuriuo galėtumėte po darbo dienos, vakare, išvažiuoti pasivažinėti grojant jūsų mėgstamai muzikai ar nuvykti į Kačerginės trasą ir apsukti vieną kitą ratą, sudalyvauti traukos varžybose ir pasivaržyti su naujesniais automobiliais.