Pasak „Bentley“, tai ne tik pirmas pasaulyje prabangus visureigis, turintis hibridinę jėgainę, bet ir bendrovės pirmasis žingsnis visiškai elektra varomo automobilio link.
Galingas visureigis turi naują V6 formos 3 l darbinio tūrio motorą bei bateriją, kurią galima įkrauti iš tinklo. Gamintojas skaičiuoja, kad „Bentley“ visiškai įsikrauna per 2,5 valandos naudojant greito krovimo stotelę, o iš namų tinklo – per 7,5 valandos. Vien elektra įmanoma nuvažiuoti 50 km atstumą. Behe, tai ne pirma panaši kombinacija VAG grupėje – iš tinklo įkraunamas hibridas yra ir „Audi“, ir „Porsche“ gamoje.
Vietoje įprastų galingus automobilius vairuojantiems rodmenų šiame modelyje prietaisų skydelis atskleidžia, kiek energijos automobilis sunaudoja, kiek jos grąžinama atgal, kiek jos liko baterijoje, taip pat, kokią energiją važiuojant visureigis naudoja: tik elektrą, vidaus degimo variklį ar abu.
Tam, kad elektros energija būtų naudojama efektyviau, pasitelkiami navigacijos duomenys. Šie leidžia numatyti, kas laukia kelyje, ir važiavimui pritaikyti automobilio jėgainę, o elektros energiją naudoti ten, kur tas būtų daroma efektyviausiai. Pavyzdžiui, atvažiavus į miestą.
Pamatyti, kiek įkrauta automobilio baterija, jo vairuotojas galės naudodamasis išmaniuoju telefonu. Ten pat jis galės pamatyti, kur gali įkrauti automobilį, be to, pasinaudojęs išmaniomis technologijomis, galės užsitikrinti, kad, pavyzdžiui, automobilio salonas jam atėjus būtų įšilęs arba atvirkščiai – atvėsintas.
Nepaisant to, kad „Bentley“ sukurdamas iš tinklo įkraunamą hibridą žengė tradiciniu keliu, prabangos netrūksta. Pavyzdžiui, dizaineris Philippe'as Starckas sukūrė specialiai „Bentley Bentayga Hybrid“ pirkėjams skirtą krovimo stotelę.
Tiesa, pasidžiaugti prabanga kol kas dar nepavyks. „Bentley“ hibridinę „Bentayga“ versiją pardavinėti imsis tik šių metų antroje pusėje. Kiek tiksliai kainuos naujasis „Bentayga“, kol kas nesakoma.