„Dabar šis automobilis dar galingesnis ir greitesnis, – sako „Audi Sport GmbH“ Technikos vadovas Oliveris Hoffmannas. – Automobilių sportas yra mūsų DNR. Maždaug pusė „Audi R8“ detalių yra tos pačios, kaip ir „R8 LMS GT3“, o lyginant su „R8 LMS GT4“ šis santykis siekia net 60 procentų, taigi joks kitas serijinis automobilis nėra toks artimas lenktyniniams modeliams, kaip šis“.
Dar eiklesnis variklis
Momentinė reakcija, žaibiški apsisukimai ir unikalus garsas – „Audi R8“ širdis yra be turbinų išsiverčiantis V10 tipo variklis. Pirkėjams siūlomos dvi jo versijos, jau įrodžiusios savo sugebėjimus lenktynių trasoje su „R8 LMS GT3“ ir „R8 LMS GT4“ modeliais.
Be to, Vengrijoje, Dėro mieste gaminami varikliai yra itin kompaktiški. Iš specialaus nuotako tiekiamos alyvos temperatūrą reguliuoja atskiras radiatorius. Šis automobilių sporte naudojamas metodas leidžia variklį montuoti itin žemai, dėl to automobiliai turi žemą svorio centrą. Keliais siurbimo etapais vienu metu veikiantys siurbliai užtikrina patikimą sutepimą visomis sąlygomis, net greitėjant posūkyje ir patiriant 1,5G perkrovą – taip, su R8 tai įmanoma. Abu benzininiai variklių modeliai turi kietųjų dalelių filtrus.
Preciziškas tikslumas
Pakabos modifikacijos automobiliui suteikia dar didesnį stabilumą ir tikslumą. Dėl patobulintų dinaminės ir elektromechaninės vairavimo sistemų vairuotojai dar tiksliau jaučia automobilį ir kelią važiuojant bet kokiu greičiu. Atsižvelgiant į pasirinktą variklio modelį, vairuotojai gali rinktis iš trijų papildomų „Audi drive“ programų, pritaikytų sausam, šlapiam ir slidžiam keliui. Jos pritaiko pagrindinius dinamikos parametrus pagal kelio būklę ir padangų sukibimą. Dėl elektroninės stabilizavimo sistemos („Electronic Stabilization Control“, ESC) ir aukščiausio lygio stabdžių 100 km/val. greičiu judantis automobilis pilnai sustoja iki 1,5 metro arčiau, o važiuojant 200 km/val. – iki penkių metrų arčiau (tikslus atstumas priklauso nuo aplinkos sąlygų).
Naujieji „Audi R8“ iš gamyklos išriedės su 19 colių skersmens ratais, taip pat bus galimybė rinktis itin lengvo lydinio 20 colių skersmens ratlankius su naujomis vasarinėmis ir sportinėmis padangomis, kurios užtikrina dar tikslesnį automobilio valdymą. Į standartinį paketą įeina plieniniai stabdžių diskai, o „Audi“ jiems siūlo ir papildomą alternatyvą – keramikinius stabdžių diskus. Taip pat galima rinktis anglies pluoštu sustiprinto polimero (CFRP) ir aliuminio priekinį stabilizatorių, kurie yra maždaug dviem kilogramais lengvesni.
Griežtas, bet elegantiškas
Naujųjų R8 modelių išorė pabrėžia aštrų ir sportišką jų charakterį, o kai kurie dizaino elementai buvo perimti iš legendinės „Audi Ur-quattro“ serijos. Priekinės radiatoriaus grotelės yra ilgesnės ir siauresnės, pailgėjo ir galinės ventiliacinės grotelės, kurios nuleistos dar žemiau, o didžiulius ortakius skiria storos sijos. Šie ir kiti bruožai suteikia „Audi R8“ itin sportišką išvaizdą.
Variklio skyriuje oro filtras įmontuotas po nauju trijų dalių dangčiu, kuris gali būti iš plastiko arba anglies pluošto.
R8 pirkėjai gali rinktis iš trijų automobilio dizaino variantų, priklausomai nuo to, koks variklis įmontuotas automobilyje. „Audi“ žiedai ir kiti ženklai išorėje gali būti nudažyti blizgia juoda spalva. Automobilio spalvų gama papildyta pilka „Kemora Gray“ ir mėlyna „Ascari Blue“ spalvomis. Pirkėjai gali patys išsirinkti ir pakeisti įvairias tiek išorės, tiek vidaus detales.
Naujieji „Audi R8“ modeliai prekybos salonus Europoje pasieks pirmąjį 2019 metų ketvirtį, prekybą jais numatoma pradėti ateinančių metų pradžioje.