„Top Gear“ sumąstė palyginti galingiausius pastarųjų metų keturis ratus turinčius kūrinius: „Bugatti Chiron“, „Bugatti Veyron Super Sport“, „Ferrari LaFerrari“, „Hennessey Venom GT“, „Koenigsegg Regera“, „McLaren P1“, ir „Porsche 918“.
Buvo lyginami jų pasiekiama galia, sukimo momentas, maksimalus greitis, įsibėgėjimas bei masė. „Bugatti Chiron“ nėra pirmas matuojant arklio galias ar sukimo momentą, tačiau tačiau yra lyderis 0–100 km/val. ir 0–200 km/val. įsibėgėjimo srityse.
Galingiausią variklį turi „Koenigsegg Regera“ (1521 AG), švediškas automobilis išvysto ir didžiausią sukimo momentą (2000 Nm). Maksimalaus greičio srityje pirmauja „Hennessey Venom GT“ (433 km/val.), o įsibėgėjime nuo 0 iki 100 km/val. pirmauja „Bugatti Chiron“, „Bugatti Veyron Super Sport“ ir „Porsche 918“ (2,5 sek.). Bėgėjantis nuo 0 iki 200 km/val. nepralenkiamas „Bugatti Chiron“ (6,5 sek.). Lyginant automobilių svorius, lengviausias yra „Hennessey Venom GT“ – jis sveria 1244 kg.
Visus pagrindinius greičiausių pasaulio automobilių duomenis rasite žemiau esančiame infografike.