Švęsdami savo 115-ąjį jubiliejų „Harley-Davidson“ pradėjo tikrą „custom“ stiliaus motociklų revoliuciją. Kompanija pristatė aštuonis naujus „Softail“ modelius, kurie tarpusavyje jungia greitų „Dyna“ motociklų charakterį ir „Softail“ linijos motociklų išvaizdą.
Jie buvo sukurti pasitelkiant didžiausią produktų vystymo programą kompanijos istorijoje. Naujieji motociklai turės tvirtesnį ir gerokai lengvesnį rėmą, sukurtą tam, kad atlaikytų didelį naujojo „Milwaukee-Eight“ variklio sukimo momentą.
2018 metų „Softail“ modeliuose priekyje sumontuoti modernūs dvigubų vožtuvų amortizatoriai, o gale paslėptas viengubas lengvai reguliuojamas amortizatorius. Dėka šių pakeitimų motociklai yra greitesni, lengvesni ir geriau valdomi nei bet kurie iki šiol gaminti „Big Twin“ modeliai.
„Naujieji „Softail“ motociklai yra didžiausios šios kompanijos tyrimų ir vystymo programos rezultatas. Praleidome tūkstančius valandų prie šių motociklų kūrimo ir bandymų. Didžiausią dėmesį skyrėme aukštesnio lygio važiavimo pojūčiui. Čia kartu su technologijomis susijungia autentiškumas, paveldas ir siela. Reikia pačiam pasivažinėti, kad suprastum“ – pasakoja „Harley-Davidson Motor Company“ produktų vadovas Paulas Jamesas.
Moderniai interpretuojant „Harley-Davidson“ istoriją, autentiškumą ir stiliaus DNR buvo pasiekta, kad „Softail“ pasižymi visiškai nauju dizainu, kuris stipriai išsiskiria nuo ankstesnių modelių. Pirkėjai kartu su nauju stiliumi, komfortu ir galia gaus daugiau galimybių personalizuoti savo motociklus.
„Harley-Davidson“ autentiškumą sunku kopijuoti. Juk jis atsiranda nuo dėmesio kiekvienai detalei. Mūsų motociklai nėra vien daiktas, jie yra perduodami iš kartos į kartą. Peržiūrime kiekvieną varžtelį, paviršių ir mažiausias detales. Naujasis „Softail“ rėmas – tarsi meno kūrinys. Kuo daugiau detalių nuimi nuo motociklo – tuo jis gražesnis. Jo dizainas atspindi darnų mūsų dizaino ir inžinerijos komandų darbą“, - teigia „Harley-Davidson Motor Company“ Stiliaus ir dizaino departamento viceprezidentas Bradas Richardsas.
Naujos kartos važiuoklė, rėmas ir pakaba
Dėl lengvesnio ir standesnio rėmo naujasis „Softail“ žengia į naują važiavimo malonumo erą. Tuo tarpu motociklo išvaizda išliko klasikinė. Taip pat naujoji važiuoklė daugeliui modelių, lyginant su ankstesniais, leido pasiekti geresnį pasvirimo kampą, aštresnį pasukamumą, greitesnį įsibėgėjimą, kontrolę ir lengvesnį atkėlimą nuo kojelės.
Naujas standus anglies pluošto ir plieno vamzdžių rėmas yra 2018 metų „Softail“ modelio važiuoklės sudedamoji dalis. Pats rėmas yra 65 proc. standesnis nei ankstesniuose „Softail“ modeliuose. Taip pat dizaineriai atsisakė kompleksiškumo, todėl konstrukcijoje 50 proc. mažiau komponentų ir 22 proc. mažiau virinimo siūlių.
Čia montuojamos unikalios galinės šakės. Vienos siauroms, kitos – plačioms padangoms. Pirmosios yra 5,89 kg (15 proc.), o antrosios 8,16 kg (20 proc.) lengvesnės. Galinės šakės judesiai perduodami į po sėdyne esantį viengubą amortizatorių. Taip motociklas išlaiko „hardtail“ stiliaus siluetą.
Naujoji priekinė pakaba pirmąkart buvo pristatyta 2018 metų „Softail“ modelių serijoje. Priekiniai amortizatoriai pagaminti naudojantis „Showa SDBV“ technologija, taigi jų slopinimo charakteristikos ir sumažintas svoris atkartoja lenktynėms skirtų kasetinių šakių veikimą. Amortizatorių eiga yra 130 mm, o jie sureguliuoti taip, kad tiktų tiek komfortiškam, tiek azartiškam pasivažinėjimui.
Naujasis viengubas galinis amortizatorius leido išlaikyti „hardtail“ stiliaus išvaizdą, o pagerinta rėmo geometrija važiavimo metu užtikrina sukibimą ir kontrolę. Lengvai reguliuojamas amortizatorius leidžia pasirinkti pakabos kietumą pagal keleivio komfortą ir norimą valdomumą.
Visi nauji „Softail“ modeliai yra bent 17 kg lengvesni nei anksčiau, todėl pagerėjo galios ir masės santykis. Dabar motociklai įsibėgėja greičiau, stabdo geriau ir yra dinamiškesni posūkiuose. Tam tikri modeliai turi specialiai sukurtas padangas, kurios optimizuotos naujai „Softail“ pakabai. Sėdynei buvo suteiktas naujas dizainas ir medžiagos, todėl jos dabar bus patogesnės didesnei daliai motociklininkų.
Nauja jėgainė ir du jos pasirinkimai
Visi 2018 metų „Softai“ modeliai apginkluoti vienais galingiausių variklių „Harley-Davidson Big Twin“ istorijoje – „Milaukee-Eight“ 107 ir 114 V formos varikliais. Jie sukonstruoti taip, kad išsaugotų ikona tapusį 45 laipsnių kampą tarp cilindrų, masyvią variklio galvą ir velenėlį, kuris telpa siauroje variklio apačioje.
Naujieji „Softail“ rėmo tvirtinimo taškai užtikrina, kad variklis stovėtų tvirtai, o važiuoklė išlaikys standumą. Motocikluose montuojami „Milwaukee-Eight“ varikliai turi dvigubą balansavimo sistemą, kuri sumažina variklio vibraciją, bet išlaiko tik „Harley-Davidson“ būdingą jausmą ir garsą.
Variklį galima rinktis iš dviejų darbinių tūrių:
„Milaukee-Eight“ 107 (1745 cm3), standartiškai montuojamas visuose modeliuose
- Cilindras 100 mm pločio ir 111,1 mm eigos. Suspaudimo laipsnis - 10.0:1
- 0-100 km/val. 10 proc. greitesnis įsibėgėjimas, lyginant su „Hight Output Twin Cam 103“ varikliu
- 100-130 km/val. 5 pavara 16 proc. greitesnis įsibėgėjimas, lygininant su „Hight Output Twin Cam 103“ varikliu
„Milaukee-Eight“ 114 (1868 cm3), pasirenkamas
- Galima pasirinkti kartu su „Fat Bob 114“, „Breakout 114“ ir „Heritage Classic 114“ modeliais
- Cilindras 102 mm pločio ir 114,3 eigos. Suspaudimo laipsnis - 10.5:1
- Ventiliatoriaus tipo įsiurbimo kolektorius su 114 ženklinimu ir emblemomis
- ABS standartinėje įrangoje
- 0-100 km/val. 9 proc. greitesnis įsibėgėjimas, lyginant su „Milaukee-Eight“ 107 varikliu
- 100-130 km/val. 5 pavara 13 proc. greitesnis įsibėgėjimas, lyginant su „Milaukee-Eight“ 107 varikliu
8 nauji „Softail“ modeliai ir pagrindiniai jų elementai
„Fat Boy“
- 160 mm pločio priekinė padanga – kol kas plačiausia serijiniame „Harley-Davidson“ modelyje.
- 16 kg lengvesnis nei ankstesnis modelis
- ABS standartinėje įrangoje
- 240 mm pločio galinė padanga su „Lakester“ ratu
- Galima rinkis ir „Milaukee-Eight“ 114 variklį
„Heritage Classic“
- Naujas nuimamas stiklas
- Nauji tvirti, rakinami ir vandeniui nepralaidūs krepšiai
- Aukštesnė pakaba ir daugiau vietos keleiviams bei bagažui
- 17 kg lengvesnis nei ankstesnis modelis
- Galima rinkis ir „Milaukee-Eight“ 114 variklį
- Standartinėje įrangoje greičio palaikymo sistema ir ABS
„Low Rider“
- Ant bako montuojami tachometras ir spidometras, priekinis aptakas ir grafikos elementai ant bako
- 19 colių priekinis ir 16 colių galinis „Radiate“ lieti ratlankiai
- Dvigubas „Shotgun“ tipo išmetimas
„Softail Slim“
- Visiškai naujas dizainas pasižymi tamsiais potepiais ant ratų ir „Hollywood“ stiliaus vairu.
- Žemai tvirtinama sėdynė
- Ryški ir švelni nauja priekinio žibinto ir šakių apdaila
- 17 kg lengvesnis nei ankstesnis modelis
„Deluxe“
- Visur sumontuotas vien LED apšvietimas: nuo priekinio žibinto iki „Tombstone“ galinio žibinto ir siaurų posūkių signalų.
- Firminis atgal palenktas vairas
- 17 kg lengvesnis nei ankstesnis modelis
- ABS standartinėje įrangoje
„Breakout“
- Naujas 13,2 litrų degalų bakas
- Ilgos ir plačios priekinės 49 mm eigos šakės
- 18 colių galinis (su 240 mm pločio padanga) ir 21 colio priekinis (su 130 mm pločio padanga) „Gasser“ stiliaus lengvo lydinio ratai padengti blizgia juoda spalva
- Išskirtinis ir firminis „Daymaker“ LED priekinis žibintas
- Vaire integruotas skaitmeninis ekranas
- 17 kg lengvesnis nei ankstesnis modelis
- Galima rinkis ir „Milaukee-Eight“ 114 variklį
- Standartinėje įrangoje greičio palaikymo sistema ir ABS
„Fat Bob“
- Dvigubas išmetimas su unikalia apdaila
- Didžiausios ir agresyviausiai išraižytos gamintojo padangos: 150 mm priekyje ir 180 mm pločio gale
- Dvigubi diskiniais stabdžiai priekyje
- 13.2 litrų degalų bakas
- 15 kg lengvesnis nei ankstesnis modelis
- Galima rinkis ir „Milaukee-Eight“ 114 variklį
- Apverstos 43 mm eigos kasetinio tipo priekinės šakės
„Street Bob“
- Naujas 13,2 litrų degalų bakas
- Ratai su juodais stipinais ir trumpi juos dengiantys sparnai
- Vaire integruotas skaitmeninis ekranas
- 7 kg lengvesnis nei ankstesnis modelis
- Mažiausia kaina „Softail“ asortimente