Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Harley-Davidson“ pasiūlytą svajonių darbą laimėjo prancūzas Luisas Castilla

Į nepaprastą nuotykių kelionę po Europą, pavadintą „Discover More 2015”, leisis prancūzas Luisas Castilla. Šis motociklininkas laimėjo „Harley-Davidson“ pasiūlytą darbą, nugalėjęs daugiau nei 10.000 pretendentų iš 27 šalių.
Luisas Castilla
Luisas Castilla / Organizatorių nuotr.

Visų dalyvių prisistatymai, pateikti tiek raštu, tiek video formatu, buvo itin kokybiški ir kūrybingi, tačiau labiausiai „Discover More“ atrankos komandą sužavėjo Luiso pasakojimas, jo užkrečianti aistra važiuoti motocikl ir pomėgis bendrauti. Prancūzas įtikino „Harley-Davidson“, kad yra tinkamiausias „Discover More 2015” darbuotojas, pasiryžęs dešimt savaičių keliauti motociklu bei dalintis istorijomis.

Mane sužavėjo „Harley-Davidson“ pasiūlyta galimybė. Be abejonės, tai bus pati nuostabiausia patirtis mano gyvenime.

„Mane sužavėjo „Harley-Davidson“ pasiūlyta galimybė. Be abejonės, tai bus pati nuostabiausia patirtis mano gyvenime. Esu „baikeris“ ir aistringas keliautojas, todėl darbas „Discover More 2015” yra geriausias, kokį tik galėjau gauti šiuo metu.

Mano užduotis bus dalintis įspūdžiais, patiriamais, vairuojant „Harley-Davidson“ motociklą, klausytis kitų žmonių istorijų ir nuotykių iš kelionių su motociklais, kartu su jais aplankyti miestus ir miestelius. Trokštu pasidalinti savo patyrimais su kitais, kad jie taip pat pajustų, kaip įdomu ir nepaprasta keliauti motociklu, būti atviram naujoms pažintims“, – džiaugiasi nugalėtojas Luisas Castilla.

Jano Altnerio nuotr./„Harley-Davidson“ renginio akimirka
Jano Altnerio nuotr./„Harley-Davidson“ renginio akimirka

Luisui Castillai, kaip ir kitiems 10.000 aistruolių, dėl šio darbo pasiūlymo tikrai vertėjo stengtis, nes „Harley-Davidson“ darbo sąlygos įspūdingos. Jis gavo specialiai paruoštą „Harley-Davidson“ Street Glide™ motociklą, kurį po projekto kompanija jam padovanos, 25 tūkstančių eurų atlyginimą, visos kelionės išlaidos bus darbdavio apmokėtos. Ir svarbiausia – per du vasaros mėnnesius Luisas patirs tikrą gyvenimo nuotykį, apie kurį galės pasakoti savo vaikams, anūkams, draugams, kuriuo pats galės gėrėtis filmuotose istorijose.

„Buvome sužavėti dalyvavusių „Discover More 2015” atrankoje išradingumu“, – teigia „Harley-Davidson“ EMEA rinkodaros vadovas Mike Johnstone. „Kiekviena anketa atskleidė tikrą keliautojo dvasią. Pretendentai kalbėjo apie laisvę, kurią suteikia važiavimas motociklu. Tačiau Luisas Castilla yra vertas laimėjimo, nes mėgsta ne tik keliauti motociklu, bet ir bendrauti. Jis yra atviras naujoms patirtims ir labai smalsus. Tikiu, kad būtent Luisas gali įkvėpti kitus aistra keliauti „Harley-Davidson“, taip pat atrasti tokias vietas, kurias aplankyti norėtų ir kiti žmonės. Kelionėje akcentuosime saugų važiavimą motociklu.“

Elektrinis „Harley-Davidson“ motociklas
Elektrinis „Harley-Davidson“ motociklas

L. Castilla keliaus pagal savo paties parengtą maršrutą. Rengti kelionės planą Luisui padeda visa „Discover More“ komanda. Luisas supranta, kad puiki kelionė motociklu nėra tik nuostabūs keliai. Tai patirtis, kurią gauni keliaudamas, dalykai, kuriuos pamatai, ir žmonės, kuriuos sutinki. Gera kelionė motociklu turėtų būti galimybė išplėsti akiratį ir pamatyti pasaulį truputį kitaip.

„Labai svarbu, kad kelionė nebūtų per daug suplanuota. Reikia palikti vietos improvizacijai ir spontaniškumui. Mes norime, kad Luisas per dešimt kelionės savaičių susipažintų su Europa kiek įmanoma daugiau, tačiau taip pat norime palikti erdvės, kuri ir kuria nuotykių dvasią bei padaro kelionę ypatingą. Europoje yra tiek daug gražių vietų, vyksta tiek daug įdomių kultūros renginių, gyvena tiek daug įdomių žmonių, su kuriais Luisas norėtų susipažinti ir pristatyti visiems. Todėl dabar mums tikras iššūkis – kaip viską sutalpinti ir suplanuoti“, – pasakoja „Discover More 2015” komanda.

Motociklininką L.Castellą lydi profesionali filmavimo grupė, kuri fiksuoja kiekvieną jo dieną. Video dienoraštis pateikiamas interneto bloge www.greatestrides.eu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos