Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Harley-Davidson“ traukiasi iš Indijos rinkos

JAV legendinių motociklų gamintojas „Harley-Davidson Inc.“ paskelbė apie pasitraukimą iš Indijos rinkos – didžiausios pasaulyje motociklų rinkos.
Milane pristatyti naujausi „Harley-Davidson“ motociklai
„Harley-Davidson“ motociklas

Pardavimų ir gamybos operacijų Indijoje nutraukimas – dalis papildomų persitvarkymo priemonių, apie kurias ketvirtadienį pranešta darbuotojams, teigiama „Harley-Davidson“ pranešime JAV Vertybinių popierių ir biržos komisijai (SEC).

Motociklų gamintojas pažymi, kad šių priemonių įgyvendinimas sunaikins dar iki 70 darbo vietų. Manoma, kad išlaidos, susijusios su veiklos nutraukimu Indijoje, sieks 75 mln. JAV dolerių, o bendros persitvarkymo išlaidos šiemet sieks apie 169 mln. dolerių.

„Harley-Davidson“ pasitraukimas iš Indijos rimtai pakenks ministro pirmininko Narendros Modžio pastangoms pritraukti ir išlaikyti užsienio gamintojus per didžiausią pastaraisiais dešimtmečiais šalies ekonomikos nuosmukį, skelbia naujienų agentūra „Bloomberg“.

Prieš kelias savaites Japonijos automobilių gamintoja „Toyota Motor Corp.“ pranešė, jog neketina toliau plėstis Indijoje dėl didelių mokesčių.

JAV automobilių gamintojas „General Motors Co.“ iš Indijos pasitraukė 2017 metais, o „Ford Motor Co.“, kuris daugiau kaip du dešimtmečius bandė įsitvirtinti šioje rinkoje, praėjusiais metais sutiko perduoti didžiąją dalį aktyvų bendrai įmonei su „Mahindra & Mahindra“.

Liepos pabaigoje "„Harley-Davidson“ " perspėjo apie planuojamus verslo struktūros pokyčius, dėl kurių įmonė pasitrauks iš kelių rinkų ir optimizuos savo produkcijos linijas.

Antrąjį šių metų ketvirtį „Harley-Davidson“ patyrė pirmąjį ketvirčio nuostolį per daugiau kaip dešimtmetį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?