Šį „Drakono iššūkį“ įveikusį „Range Rover Sport P400e“ modelį vairavo Le Mano lenktynių nugalėtojas Ho-Pin Tungas.
Istorinį važiavimą standartinis „Range Rover Sport P400e“, varomas kombinuoto 116 AG elektrinio bei 2 litrų darbinio tūrio, 300 AG benzininio galios agregato, pradėjo legendinio Tianmeno kalnų kelio, vadinamo Drakono keliu, apačioje. Viršūnę pasiekti padėjo prie kelio sąlygų prisitaikanti „Terrain Response 2“ sistema, veikusi „Dynamic“ režimu, bei specifinėse situacijose išnaudoti tiek benzininio, tiek elektrinio variklių pranašumai.
„Tai buvo pats rimčiausias iššūkis, kada nors mestas „Range Rover Sport“. Iki pat to momento, kol pasiekėme viršūnę, nebuvome tikri, kad bandymas pavyks“, – sako „Land Rover“ vairavimo patirties padalinio ekspertas Philas Jonesas.
Visureigį vairavęs lenktynininkas Ho-Pin Tungas teigia, jog šis iššūkis pareikalavo itin daug jėgų.
„Esu dalyvavęs „Formula E“ ir Formulės 1 lenktynėse, laimėjęs 24 valandų Le Mano lenktynes, tačiau šis pakilimas be abejonės buvo vienas iš sunkiausių kada nors man tekusių iššūkių“, – teigia jis.
„Range Rover Sport“ montuojama įkraunama hibridinė galios jėgainė esant visiškai įkrautai baterijai leidžia įveikti 50 kilometrų kelio. Bendra elektrinio ir benzininio agregatų galia siekia 404 AG.
„Drakono iššūkis“ yra naujausias „Range Rover Sport“ nuotykis. Vos debiutavęs, įkraunamas hibridinis „Range Rover Sport“ dalyvavo lenktynėse su daugkartine plaukimo atvirame vandenyje pasaulio čempione Keri-Anne Payne bei ištvermės varžybų dalyviu Rossu Edgley.
Prieš debiutą šis visureigis pasiekė pasaulio rekordą kopdamas į Paiko kalną JAV, dar viena rekordą – pervažiavęs Rub el Halio dykumą Arabų Pusiasalyje, o taip pat – sėkmingai įveikė legendinį 2170 metrų ilgio Pragaro nusileidimą Miurene, Šveicarijoje.