BMW valdybos narys Piteris Nota sako, kad „mes ir toliau tobulinsime pavaros sistemą, ir, atsižvelgdami į segmentą, pasiūlysime hibridinį automobilį, kuris vien elektra įveiks 100 km atstumą. Iki 2020 metų pabaigos mes jau iš viso turėsime 12 pagrindinių plug-in (į tinklą jungiamų aut. past.) hibridinių modelių, įskaitant naująjį MINI Countryman ir BMW X2.“
P.Nota atkreipia dėmesį, jog „BMW“ atlikti rinkos tyrimai parodė, jog artimiausiu metu išaugs tokių hibridinių transporto priemonių paklausa. Todėl gamintojas nori padaryti viską, kad būtų pilnai pasiruošęs šiam hibridinių automobilių populiarumo šuoliui.
P.Nota taip pat pateikė keletą skaičių, iš kurių galima spręsti apie BMW ateities planus ir kryptį.
„BMW elektrifikuotų transporto priemonių pasauliniai pardavimai iki 2025-ųjų metų bus tarp 15 ir 25 proc. nuo viso kompanijos krepšelio. Europoje tokių automobilių pardavimai iki 2021-ųjų greičiausiai sudarys ketvirtadalį, iki 2025-ųjų trečdalį, o iki 2030-ųjų pusę visų pardavimų“, – tvirtina BMW valdybos narys.
P.Nota nepasakė, kuris gi BMW“hibrido modelis gebės vienu įkrovimu nuvažiuoti tuos 100 km ir kada jis galėtų pasirodyti rinkoje.
Viena aišku tikrai, kad, norint pasiekti tokį nuvažiuojamą atstumą, toks „plug-in“ hibridas turės būti aprūpintas gana dideliu baterijų paketu.
Mažesnieji BMW hibridai, kaip „BMW 330e“, turi 12 kWh baterijų paketą, kurio darbinė talpa siekia 10,4 kWh.
O galingesnis ir neseniai pristatytas „BMW X5 45e“ hibridas jau turi 24 kWh (darbinė talpa siekia 21,6 kWh) baterijų paketą ir vien elektra, esant idealioms sąlygoms, gali nuvažiuoti iki 87 km, įprastai apie 65 km.
Galbūt P.Nota ir turėjo galvoje šį BMW modelį. Vietoje 6-šių cilindrų benzininio variklio įdės mažesnį 4-urių cilindrų variklį, didesnį baterijų paketą ir taip pasieks tuos 100 km vien elektra? O galbūt sulauksime naujesnio tipo baterijų, kurios bus lengvesnės ir pasižymės geresniu energijos tankiu? Kol kas lieka daug klausimų.