Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Hibridinis „MINI Cooper Countryman“ kainuos nuo 40 tūkst. eurų

Debiutuojantis antrosios kartos „MINI Countryman“ gauna šį tą naujo. Pagrindinis akcentas atsinaujinančioje modelių šeimoje – pirmasis gamintojo istorijoje iš elektros tinklo įkraunamas hibridas, pavadintas „MINI Cooper S E Countryman All4“.
Hibridinis „MINI Cooper S E Countryman All4“
Hibridinis „MINI Cooper S E Countryman All4“ / MINI nuotr.

„Naujasis „MINI Cooper S E Countryman All4“ dar kartą įrodo, kad mažas gali būti didelis. Būdamas pirmuoju gamintojo hibridiniu modeliu įkraunamu iš elektros tinklo, jis iškart tampa ir automobiliu tinkančiu visiems gyvenimo atvejams. Puikiai jaučiasi mieste, bet esant reikalui su malonumu keliauja į užmiestį, ir dėl visų varančių ratų pavaros nebijo sunkiau pravažiuojamo kelio. Tai, kad varomas vien elektriniu varikliu jis gali pasiekti net 125 km/h, jį padaro dar unikalesniu, nes tai reiškia, kad net ir užmiestyje galima nesinaudoti vidaus degimo varikliu“, – pristatydamas naujieną sako „Modus Group“ atstovas, MINI ir BMW prekės ženklų vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.

Galingiausias šeimos modelis galės pasigirti tuo, jog bus pats ekonomiškiausias. Gamintojas teigia, kad „MINI Cooper S E Countryman All4“ vidutinės kuro sąnaudos sieks vos 2,1 – 2,3 litro benzino šimtui kilometrų, o įveikus vieną kilometrą į aplinką bus išmesta tik 49-52 gramai anglies dvideginio. Viskas dėl hibridinės pavaros, kurią sudaro 1,5 l turbo benzininis ir elektrinis varikliai. Trijų cilindrų benzininis variklis aprūpintas „MINI TwinPower Turbo“ turbina turi 136 arklio galias. Elektrinis variklis turi 88 arklio galias, todėl bendrai vidaus degimo ir elektrinio variklių sąjunga sukuria 224 arklio galias ir 385 Nm sukimo momentą.

Iš elektros tinko įkraunami „MINI Cooper S E Countryman All4“ akumuliatoriai leidžia įveikti 40 kilometrų atstumą be vidaus degimo variklio pagalbos. Naudojant specialią MINI įkrovimo stotelę, pilnai įkrauti hibridinės pavaros akumuliatorių pakaks kiek daugiau nei dviejų valandų. Akumuliatorių maitinant iš paprasto elektros tinklo, tam prireiks kiek daugiau nei trijų valandų.

„MINI Cooper S E Countryman All4“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6,8 sekundės. Tokio laiko pavydėtų net ir sportiškesnių automobilių savininkai. Efektyvų hibridinės pavaros darbą užtikrina kiek modifikuota šešių pavarų „Steptronic“ automatinė greičių dėžė. Nors tai hibridas, kuriame elektros variklis ir akumuliatorius reikalauja papildomos vietos, tačiau inžinieriai pasistengė, kad interjero ir bagažinės erdvės išliktų praktiškai nepakitusios, lyginant „MINI Cooper S E Countryman All4“ su paprastu „MINI Countryman“.

Naujasis modelis turi BMW sukurtą „eDrive“ technologiją ir visų varančiųjų ratų pavarą, kuomet priekinius ratus suka benzininis variklis, o galinius elektrinis.

„MINI Cooper S E Countryman All4“ turi ir tris papildomus važiavimo režimus. „AUTO eDrive“ režimu dirba tik elektrinis variklis, o benzininis veikti pradeda tik tada, kai pasiekiamas didesnis nei 80 km/h greitis arba reikia daugiau galios smarkiau nuspaudus akseleratoriaus pedalą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai