Amerikos Nacionalinė greitkelių saugumo administracija (NHTSA) inicijavo tyrimą, kurio metu nustatyta, jog oro pagalvės gali plyšti dėl pernelyg aukšto slėgio išsiskleidimo metu, praneša Bloomberg. Tai didina riziką vairuotojui ir keleiviui susižeisti avarijos atveju išsiskleidus saugos oro pagalvėms.
Su panašiais skundais savininkai jau kreipėsi dar 2008 metais. Dėl panašių priežasčių visame pasaulyje jau buvo atšaukti iš viso 1,8 milijono „Honda“ ir „Acura“ markių automobilių. 2010 metų vasario mėnesį vienas amerikietis vairuotojas žuvo dėl per staigiai išsiskleidusios oro pagalvės.
Dabar „Honda“ planuoja patikrinti 2001-2002 metų „Accord“ modelius, 2001-2003 metų „Civic“ modelius, 2001-2003 metų „Odyssey“, 2002-2003 metų CRV, 2003 metų „Pilot“, o taip pat 2002-2003 metų „Acura TL“ ir 2003 metų „Acura CL“.
Primename, kad po 2009 metų „Toyota“ automobilių atšaukimo, JAV gerokai suprastėjo „Toyota“ pardavimai. Tik praėjusį mėnesį jie vėl pradėjo augti. Panašių tendencijų galima tikėtis ir su „Honda“.