„Honda“ atskleidė naujojo „Civic Type R“ kainas

„Honda“ paskelbė visame pasaulyje nekantriai laukiamo naujojo hečbeko „Civic Type R“ kainas. „Lenktyniniu plento automobiliu“ tituluojamas „Honda“ naujausias „Type R“ modelis nustato naujus galingų priekiniais ratais varomų hečbekų segmento standartus. Nuo 2015 m. rugsėjo. Lietuvoje „Honda Civic Type R“ bus galima įsigyti už 35 480 Eur.
„Honda Civic Type R“
„Honda Civic Type R“ / „Honda“ nuotr.

Naujuosius „Type R“ automobilius galima rinktis iš penkių išskirtinių spalvų, būtent: „Championship White“, „Crystal Black“ (perlamutro), „Polished Metal“ (metalo), „Brilliant Sporty Blue“ (metalo) ir „Milano Red“.

Išskyrus dažų spalvą, vienintelis papildomai pasirenkamas elementas bus GT paketas, kainuojantis 1550 Eur. Užsakius GT paketą, ir taip įspūdinga „Civic Type R“ išvaizda patobulinama raudonais priekinių ir galinių skaidytuvų akcentais.

Pakete taip pat pateikiamas didelis komforto funkcijų pasirinkimas, įskaitant priekinius ir galinius statymo jutiklius, temstant automatiškai įsijungiančius priekinius žibintus, automatinius valytuvus su lietaus jutikliu ir elektra užlenkiamus durų veidrodžius. 

Ir vairuotojams, ir keleiviams tikrai pravers su GT paketu pateikiama į automobilio standartinę informacijos bei pramogų sistemą „Honda Connect“ integruota „Garmin“ palydovinės navigacijos sistema (su penkerius metus nemokamai naujinamais žemėlapiais), patobulinta 320 W galingumo garso sistema, automatinė dviejų zonų klimato valdymo ir oro kondicionavimo sistema ir raudonos spalvos salono apšvietimas. 

„Civic Type R“ modelyje įdiegta aukšto lygio standartinė saugos įranga GT variante dar papildomai patobulinta „Honda“ pažangiosiomis pagalbos vairuotojams sistemomis. Tai įvairių jutiklinių saugos technologijų rinkinys, apimantis priekinio susidūrimo įspėjimo, nukrypimo nuo eismo juostos įspėjimo, kelio ženklų atpažinimo, tolimųjų šviesų palaikymo, aklosios zonos informacijos ir perspėjimo apie susikertantį eismą stebėjimo sistemas. 

„Honda“ nuotr./„Honda Civic Type R“
„Honda“ nuotr./„Honda Civic Type R“



Lenktyninis plento automobilis 

Naujasis 2015 m. „Civic Type R“ automobilis varomas visiškai naujo tipo tiesioginio įpurškimo turbokompresorinio 2,0 l VTEC TURBO benzininio variklio, todėl jo galiai neprilygsta joks kitas priekiniais ratais varomas hečbekas.

Numatomas didžiausias greitis – ne mažesnis kaip 270 km/val.

Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,7 sekundės – tai geriausias rezultatas tarp visų priekiniais ratais varomų hečbekų. Numatomas didžiausias greitis – ne mažesnis kaip 270 km/val. (žinoma, jei tai neprieštarauja kelių eismo taisyklėms).

Kad vairuotojas galėtų lengviau valdyti neprilygstamą „Type R“ galią, automobilyje įrengti ypač geromis eksploatacinėmis savybėmis pasižymintys „Brembo“ stabdžiai, sukurti specialiai šiam modeliui . 

Tik „Civic Type R“ automobiliams būdingi įspūdingi ir aerodinamiškai efektyvūs kėbulo patobulinimai veikia važiuojant dideliu greičiu. Itin daug dėmesio skirta aerodinaminių savybių tobulinimui: platus priekinis sklaidytuvas, beveik visiškai plokščias dugnas ir dominuojantis galinis sparnas užtikrina stabilumą važiuojant dideliu greičiu bei stiprią spaudžiamąją jėgą. 

Optinius pokyčius sustiprina naujo tipo, tik „Civic Type R“ modelio automobiliuose montuojami ypač tvirti 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Kartu su šiam modeliui specialiai sukurtomis 235/35R19 padangomis jie užpildo padidintas ratų arkas. 

Siekiant pagerinti valdymo charakteristikas ir padidinti galios perdavimą, įdiegtos kelios naujovės pakabos sistemoje. Naujoji keturių taškų adaptyvių amortizatorių sistema užtikrina ypatingai gerą ratų sukibimą su kelio danga, o patobulinta dviejų ašių priekinė ir H tipo torsioninė galinė pakaba padidina automobilio stabilumą. Šias sistemas papildo elektrinis vairo stiprintuvas su dvejais dantračiais, kuris padeda užtikrinti greitą tiesinę reakciją į vairo judesius ir ypatingai gerus pojūčius vairuojant. 

Naujajame „Civic Type R“ pirmąkart įrengtas „+R“ mygtukas, kurį nuspaudus sustiprinamos įvairių važiuoklės ir galios pavaros sistemų reakcijos. Šis vairavimo potyriusnepaprastai sustiprinantis režimas puikiai tinka lenktynių trasai ir tikrai sulauks tikrųjų sportinio vairavimo entuziastų pripažinimo. 

Legendinėje Vokietijos Niurburgringo Nordschleife trasoje eksperimentinis „Civic Type R“ modelis 20,8 km ilgio ratą įveikė per 7 minutes ir 50,63 sekundės. Tai gera žinia „Honda“ bendrovei, planuojančiai vasarą grįžti į šią trasą su naujojo „Civic Type R“ masinės gamybos versija ir pamėginti pagerinti priekiniais ratais varomų masinės gamybos automobilių greičiausio rato rekordą. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų