Iš tiesų, laikas, kai bandžiau šį automobilį, buvo nedėkingas. Kelias buvo itin slidus, o susidariusį ledą dengė sniegas. Miestas buvo sukaustytas žiemos, o ir užmiestyje, netgi išbandyti kaip automobilis bėgėjasi iki leistino, 90 km/val. greičio, sąlygų visiškai nebuvo. Vis tik gamintojas nurodo, kad 1,5 l turbobenzininį variklį su 182 AG ir 220 Nm turintis „Civic“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,1 sek.
Nenusiteikęs slidinėti
Nors apie automobilio įsibėgėjimą kalbėti sunku, važiuojant užmiestyje pastebėjau, kad automobilis išties stengiasi nepaslysti. Tiksliau net ir jį provokuojant, jis kuo skubiau stengiasi atsistatyti ir vėl važiuoti tiesiai. Tai įrodė ir nedėkinga, o gal testui ir dėkinga situacija, kai gana arti, iš šalutinio kelio išvažiavo kitas automobilis. Nuspaudus stabdį suveikė ABS sistema ir nors slysdamas, automobilis sustojo gana greitai.
Kalbant apie pačią kelionę su „Civic“, reikia pripažinti, kad ji buvo maloni. Nors važiuoklė nėra itin minkštą, kokia galėjo pasigirti senesni „Honda“ modeliai, ši padėjo geriau suprasti automobilio valdymą, kai saugos sistemos buvo išjungtos.
Tiesa, saugumo sistemų šis automobilis turi tikrai nemažai: stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), sukibimo kontrolės sistema (TCS), stabilumo kontrolės sistema (ESP), stabdymo sušvelninimo, eismo juostų palaikymo, nukrypimo kelyje sušvelninimo ir kitos sistemos. Taip pat automobilis pats atpažįsta kelio ženklus, todėl net ir pražiopsojus apribojimų įspėjimą, jį užfiksuoja pats „Civic“.
Kaip jau įprasta nuo pirmųjų „Civic“ modelių, šis, taip pat nėra ėdrus. Degalų sąnaudos mieste, net ir itin žiemos sukaustytame eisme, siekė 8,1 l/100 km, užmiestyje automobilis skaičiavo 5,8 l/100 km, o mišrios vidutinės sąnaudos siekė 6,7 l/100 km. Gamintojo nurodytos degalų sąnaudos yra mažesnės, todėl tikėtina, kad esant geroms eismo sąlygoms, jos sumažėtų.
Dizainas ir vartotojo aplinka
Japonų gamintojai nebijo eksperimentuoti, kurti naujus, kartais net iššaukiančius dizaino sprendimus automobiliams. Štai naujojo „Honda Civic“ dizaineriai nevengė įvairių linijų ir kampų bei sukūrė unikalią, tačiau atpažįstamą, o kartu ir ankstesnės kartos modelį primenančią naujo miestiečio išvaizdą.
Automobilio viduje gamintojas taip pat pasirūpino, kad visos reikiamos funkcijos ir sistemų valdymas būtų ne tik šalia vairuotojo, bet ir patogus naudoti. Nors interjeras gana paprastas, nepasakyčiau, jog prastas. Medžiagos kokybiškos, o apdailos minkštos ir malonios liesti.
Automobilyje įmontuotas 7 colių ekranas, kuriame galima rasti visas reikiamas funkcijas, navigaciją ir nustatymus. Visgi pagirti automobilio junglumo, negaliu. Mat su kai kuriais mobiliaisiais automobilis tiesiog nelinkęs bendrauti, tad „Xiaomi“ telefono prijungti nepavyko. Visgi pabandžius prijungti kitą, „One Plus 6 „ telefoną, po neilgų nustatymų paieškų, prisijungti pavyko. Kuris iš įrenginių kaltas, pasakyti sunku, tačiau nė viename kitame modelyje, susiejant telefoną su automobiliu, keblumų nekilo.
Apskritai vartotojo aplinkai daug balų neskirčiau, mat ji gana pasenusi, o rasti kai kurias funkcijas, neretai būna sunku.
Talpus sedanas
Tiek priekyje, tiek gale erdve negalima skųstis. Be to, tiek kasdienius pirkinius, tiek kelionių lagaminus šiame automobilyje taip pat yra kur susidėti. Automobilio bagažinės talpa – 519 l, o ją dar labiau galima padidinti atlenkus galinę sėdynę.
Naujojo „Honda Civic“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 21 200 eurų.