„Honda CR-V“ 2015-uosius pasitinka atnaujinta išvaizda ir techninėmis savybėmis

„Honda CR-V“ 2015-uosius pasitinka atnaujinta išvaizda, peržiūrėta variklių gama ir naujomis technologijomis, todėl tampa dar patrauklesnis Europos pirkėjams.
„Honda CR-V“
„Honda CR-V“ / „Honda“ nuotr.

2015 m. pavasarį prekyboje pasirodysiančio CR-V atnaujintos išorės rezultatas – dar ryžtingesnė ir sportiškesnė išvaizda, išlaikanti savitą „Honda“ stilių. Labiausiai pastebimi priekinės dalies pokyčiai – naujo dizaino priekiniai žibintai, sklandžiai susiliejantys su naujos išvaizdos grotelėmis.

Be to, dėl naujojo bamperio ir dugno apsaugos plokštės CR-V atrodo platesnis ir stabilesnis, pažemėja automobilio regimasis svorio centras. Naujo stiliaus kombinuotieji šviesos diodų galiniai žibintai CR-V suteikia grakštesnę, trimatę išvaizdą.

Užsibrėžtą tikslą sukurti stilingesnį ir funkcionalesnį interjerą „Honda“ pasiekė išilgai prietaisų skydo įrengusi naujos formos chromuotą apvadą bei panaudodama aukščiausios kokybės medžiagas mygtukų paviršiuose. Tarp priekinių sėdynių įrengtas slankusis porankis (60 mm į priekį ir atgal) interjerą daro dar universalesnį ir patogesnį.

„Honda“ nuotr./„Honda CR-V“
„Honda“ nuotr./„Honda CR-V“

Nauji, našesni varikliai 

Keturiais ratais varomuose CR-V modeliuose bus įrengiami galingesni dyzeliniai varikliai ir naujoviškos bei efektyvios automatinės devynių pavarų dėžės.

Naujojo „Honda“ Earth Dreams Technology serijos 1,6 l i-DTEC keturių cilindrų variklio išvystoma galia yra kur kas didesnė nei jo pirmtako ir siekia 160 AG bei 350 Nm.

„Honda“ nuotr./„Honda CR-V“
„Honda“ nuotr./„Honda CR-V“

Šis variklis gali būti komponuojamas su mechanine šešių pavarų dėže, kurią naudojant užtikrinama mažiausia savo klasėje, 130 g/km nesiekianti CO2 emisija, arba su naująja automatine devynių pavarų dėže, leidžiančia išnaudoti visas variklio efektyvumo teikiamas galimybes. CR-V su devynių greičių pavarų dėže išmetamas CO2 kiekis mažesnis nei 135 g/km – net 20 proc. mažiau, lyginant su ankstesne penkių greičių automatine pavarų dėže.

Dviem ratais varomame CR-V su dyzeliniu varikliu ir mechanine pavarų dėže išliko ankstesnių modelių 120 AG 1,6 litro i-DTEC variklis, kurio išmetamųjų dujų emisija dabar tesiekia 115 g/km. Taip pat galima rinktis 155 AG 2,0 litro i-VTEC benzininį variklį, kuris dabar atitinka „Euro 6“ reglamento reikalavimus. 

Visiškai nauja informacijos ir pramogų technologija

2015 m. CR-V modelį įsigiję Europos pirkėjai vieni pirmųjų galės naudotis „Honda Connect“ – naujoviška, iš įvairių programėlių sudaryta informacijos ir pramogų sistema. 

Ši įranga visuose modeliuose montuojama kaip standartinė sistema, kuria patogiau naudotis ir kuri pasižymi ryšio galimybėmis kelyje bei septynių colių dydžio liečiamajame ekrane pateikiamomis įvairiausiomis funkcijomis. „Honda Connect“ priekinių sėdynių keleiviams leidžia greitai peržiūrėti automobilio informaciją, matyti automobilio statymo galinio vaizdo kameros transliuojamą vaizdą, „Bluetooth“ ryšiu prijungti telefoną ir naudotis „MirrorLink“ technologija.

„Honda“ nuotr./„Honda CR-V“
„Honda“ nuotr./„Honda CR-V“

Iš naujosios sistemos funkcijų galima paminėti interneto ryšį, devynias įdiegtas programėles bei prieigą prie „Honda“ programėlių centro, taip pat atskirai įsigyjamą „Garmin“ palydovinės navigacijos sistemą, garso sistemos informaciją, AM, FM, DAB ir internetinį radijo imtuvą, telefono sąsają ir „Bluetooth“ ryšį.

Be to, sistemoje įtaisyta automobilio statymo galinio vaizdo kamera ir teikiama įvairiausia automobilio informacija, pavyzdžiui, kelionės skaitiklis, degalų taupymo duomenys ir kelionės trukmė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis