„Honda CR-V“ reklama teigia, kad neįmanoma gali tapti įmanoma

Optinės iliuzijos – įdomus menas, naudojamas pačiais įvairiausiais būdais. Apgaulę savo naujausioje reklamoje pasitelkė ir „Honda“, pristatydami CR-V visureigį su 1,6 l dyzeliniu varikliu.
„Honda“ reklamos akimirka
„Honda“ reklamos akimirka / Kadras iš vaizdo siužeto

„Neįmanoma padaryta įmanoma“, – naujausios reklamos šūkis. Jis simbolizuoja naują 1,6 l darbinio tūrio dyzelinį variklį, kuris išvysto „neįmanomą“ galios ir ekonomijos santykį.

Naujasis „Honda CR-V“ yra vienas sėkmingiausių pastarojo meto „Honda“ automobilių, tarsi karštos bandelės graibstomas daugelyje Europos rinkų. Lietuvoje šiais metais parduoti 159 šie visureigiai.

VIDEO: „Honda“ reklama

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis