Kaip rašoma bendrovės pranešime spaudai, jos grynasis nuostolis balandžio–birželio mėnesiais buvo 80,87 mlrd. jenų (764,9 mln. JAV dolerių), palyginti su 172,3 mlrd. jenų grynuoju pelnu per tą patį praėjusių metų laikotarpį.
Šis skaičius buvo blogesnis nei „FactSet“ apklaustų analitikų prognozė, kurie vidutiniškai tikėjosi, kad grynieji nuostoliai sudarys 64,22 mlrd. jenų.
Praėjusio ketvirčio „Honda“ nuostoliai siekė 113,6 mlrd. jenų, palyginti su 252,4 mlrd. jenų veiklos pelnu prieš metus.
Bendrovės ketvirčio pajamos sumažėjo 47 proc. iki 2,124 trln. jenų.
„Honda“ įvertino neigiamą COVID-19 poveikį pirmojo ketvirčio ikimokestiniam pelnui 440 mlrd. jenų. Bendrovė skaičiuoja, kad dėl pandemijos visų fiskalinių metų pelnas prieš apmokestinimą sumažės 665 mlrd. jenų.
Automobilių gamybos padalinys balandžio–birželio mėnesiais fiksavo 195,89 mlrd. jenų nuostolius, palyginti su 120,38 mlrd. jenų pelnu prieš metus. Motociklų padalinio veiklos pelnas sumažėjo 84 proc. iki 11,20 mlrd. jenų.
Kalbant apie regionus, bendrovė patyrė veiklos nuostolių Šiaurės Amerikos ir Japonijos rinkose.
Einamaisiais fiskaliniais metais, kurie baigiasi 2021 metų kovo mėnesį, „Honda“ skaičiavimu pajamos sumažės 14 proc. iki 12,8 trln. jenų, o grynasis pelnas sumažės 64 proc. iki 165 trln. jenų.
Trečiadienį „Honda“ akcijų vertė padidėjo 2,2 procento. Nuo 2020 metų pradžios jų kaina sumenko 8,8 procento.