Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„​Honda” pardavimai Lietuvoje išaugo 40 procentų

2016 metais Lietuva tapo viena sparčiausiai augusių ​„​Honda” automobilių rinkų. Šalies rezultatai beveik dvigubai pralenkė pardavimo augimo vidurkį Europos Sąjungos šalyse (20,8 proc.), kur viso parduoti 159 126 „​ ​Honda”​​ automobiliai.
„Honda FR-V“
„Honda FR-V“ / Gamintojo nuotr.

„Nors praėjusiais metais fiksavome įspūdingą pardavimų šuolį, nesiekiame tapti rinkos lyderiu pagal pardavimus. Mūsų tikslas – ilgalaikiai ryšiai su „Honda” vairuotojais. Turime vieną pažangiausių techninio aptarnavimo centrų Lietuvoje. Džiaugiamės, jog pirkėjai lieka ištikimi „Honda” ženklui, o „Honda” šeima Lietuvoje nuolat didėja” – teigė UAB „Nippon Auto” generalinis direktorius Ignas Daublys.

Mūsų tikslas – ilgalaikiai ryšiai su „Honda” vairuotojais.

Vadovo teigimu, pirkėjai renkasi „Honda”, nes gamintojo automobiliai išbaigtumu prilygsta prabangos klasės automobiliams.

„Tai patikimi varikliai, puiki triukšmo izoliacija, aukšta salono medžiagų kokybė bei pažangūs technologiniai sprendimai, kuriems pirkėjai skiria vis daugiau dėmesio” – teigė UAB „Nippon Auto” generalinis direktorius Ignas Daublys.

Gamintojo nuotr./„Magic Seats“ sistema
Gamintojo nuotr./„Magic Seats“ sistema

Praėjusiais metais „Honda” pristatė naują HR-V miesto visureigį. Jis sudarė beveik penktadalį (34 921 vienetai) kompanijos pardavimų Europoje.

„Nors HR-V ir priskiriamas mažųjų miesto visureigių segmentui, modelyje daug dėmesio skirta praktiškumui. Išskirtinė „Magic Seat” sistema leidžia universaliai išlankstyti visas automobilio sėdynes bei automobilio salone gabenti nestandartinius krovinius – surinktą dviratį ar net banglentę. Tai vienas talpiausių ir universaliausių automobilių savo segmente” – teigė Ignas Daublys. Miesto mažylio „Honda” Jazz pardavimai Europoje išaugo 26 procentais.

Gamintojo nuotr./„Honda CR-V“
Gamintojo nuotr./„Honda CR-V“

Daugiau parduota ir pernai atnaujinto „Honda” CR-V modelio visureigių. „Honda” CR-V modelis puikiai atitinka aukštesnio segmento pirkėjų lūkesčius, kurie vertina subtilų, neiššaukiantį automobilio dizainą, praktiškumą bei puikias vairavimo savybes.

Tarp CR-V pirkėjų stebime ypatingai didelę ištikimybę šiam modeliui – atėjus laikui keisti automobilį, jie vėl renkasi CR-V” – teigė Ignas Daublys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?