„Naujais modeliais „Honda“ siekia stiprinti pozicijas Europoje, ypač populiarių miesto visureigių segmentuose“, – teigė „Honda“ atstovės Lietuvoje „Nippon auto“ vadovas Gediminas Saudargas.
Naujasis „Honda ZR-V“ modelis siekia užpildyti nišą tarp didžiojo „CR-V“ ir kiek mažesnio „HR-V“ visureigių. „ZR-V“ ilgis siekia 4,57 metro – vos 3 centimetrais mažiau nei „CR-V“ modelio. „ZR-V“ bus siūlomas su naujos kartos pilnai hibridine pavara , kuri naudojama ir naujausiame „Honda Civic“ modelyje. „ZR-V“ bus siūlomas su priekinių varomųjų ratų pavara.
„Honda ZR-V“ hibridinę jėgainę sudaro 2.0l benzininis motoras ir 2 elektriniai varikliai. Bendra hibridinės sistemos galia siekia net 329 AG. Šios jėgainės dėka „ZR-V“ 100 km per valandą greitį pasiekia vos per 7.8 sekundės.
„Dinaminėmis savybėmis „ZR-V“ nenusileidžia sportiškam „Civic“ modeliui. Tai bus ne tik erdvus ir patogus šeimos automobilis, bet ir visureigis, kurį smagu vairuoti“, – pasakojo Gediminas Saudargas.
„e:Ny1“ (angliškai tariamas ‘anyone’ – liet. kiekvienam) elektromobilis lygiuosis į mažesnius B segmento miesto visureigius.
„Šį modelį galima vadinti elektrine alternatyva populiariam hibridiniam „HR-V“ visureigiui“, – teigė G. Saudargas.
„e:Ny1“ ir „HR-V“ išorė turi bendrų stiliaus bruožų. „e:Ny1“ modelio ilgis siekia 4,39 metro (palyginti, „HR-V“ – 4.34 m). Automobilis sukurtas ant naujos „Honda“ „e:N Architecture F“ platformos. „e:Ny1“ siūlomas su 68.8kWh talpos baterija. Viena įkrova WLTP ciklu nuvažiuojamas atstumas siekia 412 kilometrų.
„e:Ny1“ variklio galia siekia 204 AG, maksimalus sukimo momentas – 310 Nm. 100 kilometrų greitį automobilis pasiekia per 7.6 sekundės.
„e:Ny1“ užsakymai bus priimami nuo liepos, „ZR-V“ – nuo spalio mėnesio. Pirmieji „e:Ny1“ vienetai klientus Lietuvoje pasieks iki metų pabaigos, „ZR-V“ – kitų metų pradžioje.