„Hondos“ atstovų teigimu, naujasis „Civic Type R“ bus galingiausias iki šiol su „Type R“ ženkleliu siūlytas modelis. Nors gamintojas kol kas neatskleidžia variklio galios ar 0-100 km/h rodiklių, pranešama, jog 2.0 litrų galios agregatas turės iš pagrindų atnaujintą turbiną, patobulintą pavarų dėžę, optimizuotas aušinimo bei išmetimo sistemas. Ankstesnės „Civic Type R“ kartos ratus suko 320 AG variklis. 100 km/h greitį automobilis pasiekdavo per 5,6 sekundės.
Daugiausia pokyčių matyti automobilio išorėje. Sukurtas vienuoliktosios kartos „Civic“ automobilio bazėje, naujasis „Type R“ pasižymi gerokai santūresne išore nei jo pirmtakas. Nors modelis išsaugojo charakteringas raudonos spalvos sėdynes, solidumas perteiktas ir „Type R“ salone.
Iš esmės atnaujinta „Type R“ informacinė multimedijos sistema. Naujoje versijoje vairuotojai galės naudotis chronometro funkcija ratų įveikimo laikams fiksuoti, padangų sukibimo rodmenimis bei išmania vairavimo technikos vertinimo sistema, kuri, lygindama ratų įveikimo laikus, gebės skirti pastabas bei pažymius pagal vairavimo kokybę atskirose trasos vietose.
Naujasis „Civic Type R“ pristatytas minint 25-ąjį „Type R“ modelių jubiliejų. Pirmasis „Type R“ ženkleliu pažymėtas „Honda“ modelis pasaulį išvydo 1997 metais.
Liepą „Honda“ taip pat atšventė „Civic“ penkiasdešimtmetį. Nuo 1972 metų pasaulyje parduota 27,5 milijono „Civic“ automobilių.
Vienuoliktosios kartos „Honda Civic“ pirkėjus Lietuvoje pasieks jau šių metų spalį. Išankstinę prekybą hibridiniu „Civic e:HEV“ modeliu planuojama pradėti rugpjūčio pradžioje. Automobilio kainos mūsų šalyje bus paskelbtos artimiausiu metu.