Naujojo „HR-V“ prototipo išorės dizainas primena kupė su aštriomis, dinamiškomis linijomis. „Honda“ atstovai teigia, kad ši kupė stiliui būdinga elegancija pasiekta neatsisakant praktiškumo automobilio salone.
Siekiant sukurti erdviausią ir labiausiai pritaikomą mažo visureigio saloną, kuro bakas yra įrengtas „HR-V“ automobilio centrinėje dalyje. „Honda Magic Seats“ sėdynių praktiškumas pasireiškia galimybe taikyti įvairų sėdimų vietų išdėstymą bei visiškai nulenkti galines sėdynes į vieną lygį su bagažinės grindimis, kad atsirastų daugiau vietos kroviniams.
Po variklio gaubtu bus montuojamas 1,5 litro darbo tūrio benininkas variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema. Toks pats agregatas jau naudojamas ir „Vezel“ modelyje. Automobilis standartiškai bus aprūpintas mechanine pavarų dėže, tačiau bus galima rinktis ir automatinę pavarą.
Europos rinka taip pat gaus ir dyzelinę „HR-V“ versiją – modelį su 1,6 litro darbo tūrio i-DTEC varikliu.