Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hyundai Genesis“ – naujas konkurentas prabangiems europietiškiems sedanams

Ženevos automobilių parodoje „Hyundai“ pristatė prabangų sedaną „Genesis“. Pietų Korėjos automobilių gamintojas šiuo modeliu sieks įtikti BMW, „Mercedes“ ir „Audi“ išlepintiems europiečiams.
„Hyundai“ iššūkis Europoje - prabangus „Genesis“ sedanas
„Hyundai“ iššūkis Europoje - prabangus „Genesis“ sedanas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Naujas „Genesis“ modelis už savo pirmtaką šiek tiek erdvesnis. Automobilio ilgis siekia beveik penkis metrus, plotis – 189 cm, o aukštis – 148 cm. Ratų bazė naujajame modelyje pailgėjo iki 3,01 m. Bagažinės tūris padidėjo iki 433 litrų.

„Premium“ klasės sedanas gali pasigirti elektroninių sistemų gausa. Automobilio vairuotojo ir keleivių saugumą užtikrins automatinė stabdymo sistema, „aklųjų zonų“ stebėjimo kameros. Bus galima naudoti greičio palaikymo sistemą.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Hyundai“ iššūkis Europoje - prabangus „Genesis“ sedanas
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Hyundai“ iššūkis Europoje - prabangus „Genesis“ sedanas

„Genesis“ rinką pasieks keturiais skirtingais benzininiais varikliais. Silpniausias jų – trijų litrų darbo tūrio, V formos, šešių cilindrų agregatas, išvystantis 257 arklio galių. Nuo 0 iki 100km/h greičio šiuo varikliu varomas sedanas įsibėgės per 8,6 sekundės.

Tuo metu prabangiausias ir galingiausias modelis turės penkių litrų darbo tūrio, V formos, aštuonių cilindrų variklį, kuris pasieks 425 arklio galias. „Genesis“ su galingiausia jėgaine iki 100km/h pagreitės per 5,4 sekundės. Visi modeliai bus varomi keturiais ratais. Galią jiems perduos aštuonių laipsnių automatinė transmisija.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Hyundai“ iššūkis Europoje - prabangus „Genesis“ sedanas
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Hyundai“ iššūkis Europoje - prabangus „Genesis“ sedanas

Nors automobilyje gausu elektronikos, tačiau palikta ir šiek tiek laisvės vairuotojui. Šis galės pasirinkti vieną iš keturių režimų, kuriuo nori važiuoti.

Ekonomiškam režimui bus skirta „Eco“ funkcija, „Normal“ – kasdieniam važiavimui, „Sport“ mygtuką vairuotojas spustelti galės norėdamas išlaisvinti galią, o režimas „Snow“ leis paprasčiau tvarkytis esant slidžiai dangai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų