„Naujosios kartos „Hyundai i30 Wagon” sukurtas, išbandytas ir pagamintas Europoje. Modelis atspindi „Hyundai Motor“ gamintojo DNR būtent Europoje, – sako kompanijos „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros viceprezidentas Jochenas Sengpiehlis. – i30 buvo kurtas kaip automobilis žmonėms. Tai daugiau nei įprastas modelis. Tai keturių kėbulo tipų automobilių šeima, kurią vienija išskirtinės savybes ir laikui nepavaldus dizainas. Kartu su naujuoju „i30 Wagon“ kėbulo tipu kiekvienam siūlome eleganciją ir universalumą“.
„Naujosios kartos „i30 Wagon” skelbia i30 šeimos vertybes ir praneša apie naują „Hyundai“ identitetą – laiptuotas groteles, – aiškina vyriausiasis „Hyundai“ dizaino centro Europoje dizaineris Thomas Burkle‘as. – Besileidžianti stogo linija ir dinamiškos proporcijos „Wagon“ modeliui suteikia kupe primenantį siluetą. Glotnų ir dinamišką profilį pabrėžia langus puošiantys chromo apvadai“.
Nuožulni „i30 Wagon“ stogo linija nesumažino erdvės bagažinėje. Jos talpa 602 litrai, o atlenkus sėdynes pasiekiama 1650 litrų erdvė. Tai yra viena didžiausių bagažinių segmente. Bagažinėje taip pat įrengtas dvigubas dugnas bei kelios atskiros daiktadėžės.
Universalo ilgis yra 4585 mm (penkiadurio hečbeko 4340 mm), aukštis 1465 mm (1475 mm kartu su stogo laikikliais). Automobilio plotis yra 1795 mm, o ratų bazė tokia pati kaip hečbeko – 2650 mm.
„Hyundai Motor“ kartu su naujosios kartos „i30 Wagon“ pasiūlė lengvai prieinamas aktyvaus saugumo ir junglumo sistemas. i30 turi geriausią klasėje standartinį aktyvaus saugumo paketą su automatinio stabdymo, vairuotojo dėmesingumo stebėjimo, tolimųjų šviesų asistento ir nukrypimo nuo juostų asistento sistemomis.
Kartu su jutikliais sumontuota automatinio stabdymo sistema (angl. Autonomous Emergency Braking (AEB) i30 modelyje veikia trimis lygiais. Pirmiausiai ji garsiniu ir vaizdiniu signalu perspėja vairuotoją. Vėliau stabdo pagal pavojaus lygį ir taiko maksimalią stabdymo jėgą, siekiant išvengti susidūrimo ir arba sumažinant žalą, jei jis neišvengiamas. Papildoma pėsčiųjų stebėjimo sistema naudojasi priekyje esančiu radaru ir išvengia arba sušvelnina susidūrimą su pėsčiuoju.
Vairuotojo dėmesingumo stebėjimo sistema (angl. Driver Attention Alert (DAA) stebi vairavimo stilių, atpažįsta nedėmesingą vairavimą ar sulėtėjusią reakciją ir apsaugo nuo potencialių nelaimingų atsitikimų.
Pažangi greičio palaikymo sistema (angl. Advanced Smart Cruise Control (ASCC) iki 180 km/val. palaiko pastovų greitį ir atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės. Kai eismas sustoja, sistema sustabdo automobilį ir automatiškai įsibėgėja iki pasirinkto greičio, kai kelias atsilaisvina.
Aklosios zonos stebėjimo sistema (angl. Blind Spot Detector (BSD) kartu su eismo juostų kirtimo asistentu šoniniuose veidrodėliuose perspėja apie aklojoje zonoje važiuojančius automobilius.
Artėjančios kliūties perspėjimo sistema (angl. Rear-Cross Traffic Alert (RCTA) sumažina susidūrimo tikimybę siauruose ir prasto matomumo ruožuose, kai važiuojama atbulomis. Ji ekrane ir garsu perspėja apie artėjančias transporto priemones
Juostų laikymosi asistentas (angl. Lane Keeping Assist System (LKAS) virš 60 km/val. perspėja apie nesaugų manevravimą. Sistema garsiniu signalu ir vaizdu perspėja prieš automatiškai pasukant automobilį į saugią trajektoriją.
Perspėjimo apie ribojamą greitį funkcija (angl. Speed Limit Information Function (SLIF) atpažįsta greičio ribojimo ženklus ir perspėja apie tai prieš vairuotoją esančiame ir pagrindiniame ekrane.
Tolimųjų šviesų asistentas (angl. High Beam Assist (HBA) nakties metu atpažįsta iš priekio atvažiuojančius ir ta pačia juosta judančius automobilius ir automatiškai perjungia tolimąsias šviesas į artimąsias. Taip nėra akinami kiti eismo dalyviai. Jei aplink nėra kitų automobilių sistema vėl įjungia tolimąsias šviesas ir taip užtikrina maksimalų matomumą.
Klientams „i30 Wagon“ pasiūlo erdvų ir elegantišką interjerą su horizontaliu išdėstymu ir 8 colių liečiamu ekranu su informacine sistema. Naujos kartos navigacijos sistema turi tokias paslaugas kaip „Apple CarPlay“, „Android Auto“ ir LIVE. Taip pat galimas bevielis įkrovimas išmaniesiems telefonams, palaikantiems „Qi“ standartą. Klientai gali rinktis ir kitas garso sistemas kartu su 5 colių LCD liečiamu ekranu su galinio vaizdo kamera, „Bluetooth“ jungtimi ir „My Music“ sistemos funkcionalumu.
„i30 Wagon“ variklių gama sudaryta variklių su turbinomis. Pirkėjai gali rinktis iš trijų benzininių variklių ir vieno trijų galingumų 1,6 litro turbodyzelinio variklio. Modelis galimas su visiškai nauju „Hyundai“ 4 cilindų turbobenzininiu 1,4 litro T-GDI, kuris išvysto 140 AG. Taip pat galima rinktis naują 3 cilindrų 1 litro T-GDI ir 120 AG variklį.
Vokietijoje esančio „Hyundai Motor Europe“ techninio centro inžinieriai naujosios kartos i30 valdymo dinamiką tobulino testų programos metu visoje Europoje ir garsiojoje Niurburgringo trasoje.
Trečiosios kartos i30 linijos buvo brėžiamos „Hyundai Motor Europe“ techniniame centre Ruselhaime, modelis pagamintas Čekijos Nošovicės mieste ir išbandytas Niurburgo žiede. Visa tai atlikta infrastruktūroje, kurią kompanija Europoje statė 25 metus. Ankstesnių i30 modelių nuo 2008 metų Europoje buvo parduota 800 000 vienetų.