„Hyundai“ įšoko į sportiškų hečbekų gamintojų traukinį su 275 AG turinčiu i30 N

i30 N yra pirmasis „Hyundai Motor“ sportinis N serijos automobilis. Sukurtas ant naujosios kartos i30 modelio bazės, jis yra pakeistas iš esmės ir tapo tikru „hot hatch‘u“.
„Hyundai i30 N“
„Hyundai i30 N“

„Hyundai i30 N” buvo sukurtas tam, kad mūsų pirkėjai gautų maksimalų vairavimo malonumą su lengvai pasiekiamu sportiniu paketu. Kartu su N serijos modeliais mes kuriame emocionalius produktus, skirtus vairuotojams, kurie šypsosi ir klausosi variklio gausmo važiuodami vingiuotais keliais. Būtent dėl šios priežasties mes automobilio galią matuojame ne variklio sūkiais per minutę, o širdies dūžiais per minutę”, –sako „Hyundai“ sportinių automobilių kūrimo padalinio vykdantysis viceprezidentas Albertas Biermannas.

i30 N yra „Hyundai Motor“ atsakas į vis didėjantį klientų susidomėjimą galia. Modelis Europoje pasirodys 2017 metų gale.

Galingas 2 litrų variklis su turbokompresoriumi išvysto 275 AG ir 353 Nm sukimo momentą. Modelis varomas priekiniais ratais per šešių pavarų mechaninę pavarų dėžę.

„Hyundai i30 N“
„Hyundai i30 N“

Maksimalų i30 N sukibimą užtikrina 18 colių „Michelin“ arba 19 colių „Pirelli“ sportinio tipo „Hyundai N“ padangos. Elektra valdoma pakaba (angl. Electronic Controlled Suspension (ECS)) sumažina svyravimą, o vairuotojas gali rinktis amortizatorių kietumą.

N modelis taip pat turi riboto slydimo diferencialą bei galimybę visiškai išjungti elektroninę stabilumo kontrolę.

„Hyundai i30 N“ turi keturis gamyklinius važiavimo režimus ir galimybę vairuotojui susikurti savo unikalų. „Eco”, „Normal”, „Sport”, N ir „N Custom” režimus galima pasirinkti dviem ant vairo esančiais klavišais. Skirtingi režimai keičia variklio, amortizatorių, stabilumo kontrolės, diferencialo, garso ir vairavimo charakteristikas. Taip pat vairuotojas gali pasirinkti sūkių pakėlimo funkciją, kai perjungiama žemesnė pavara.

Įkvėptas „Hyundai Motorsport“ pergalių ralyje

2013 metais Alzenau mieste, Vokietijoje, buvo įkurtas „Hyundai Motorsport“ padalinys. Jis buvo skirtas įgyvendinti ilgalaikę automobilių sporto programą, kuri parodytų „Hyundai“ kuriamas emocijas ir inžinerinius sprendimus. Per pastaruosius kelerius metus „Hyundai Motorsport“ sėkmingai dalyvavo Pasaulio ralio čempionatuose.

„Hyundai i30 N“
„Hyundai i30 N“

2013 metai: i20 WRC modelio pristatymas.

2014 metai:

  • Sugrįžimas į Pasaulio ralio čempionatą.
  • Kartu su i20 WRC modeliu „Hyundai Motorsport“ užima keturias prizines vietas Pasaulio ralio čempionato etapuose ir užima ketvirtą poziciją gamintojų įskaitoje.

2015 metai:

  • Frankfurto automobilių parodoje pristatoma „Hyundai N“ serija kartu su konceptiniais „N 2025 Vision Gran Turismo” ir RM15 modeliais.
  • „Hyundai Motorsport“ užima keturias prizines vietas Pasaulio ralio čempionato etapuose ir užima trečią poziciją.

2016 metai:

  • Busano automobilių parodoje pristatomas sportinis RM16 konceptas, o Paryžiaus automobilių parodoje – RN30 konceptas.
  • „Hyundai Motorsport“ užima septynias prizines vietas Pasaulio ralio čempionato etapuose ir užima antrą poziciją.

2017 metai:

  • Naujos Pasaulio ralio čempionato techninės taisyklės pradeda naują automobilių sporto erą su dramatiškesniais ir galingesniais automobiliais.
  • Pradedama serijinė pirmojo sportinio i30 N modelio gamyba.
  • „Hyundai Motorsport“ sezono viduryje užima šešias prizines vietas Pasaulio ralio čempionato etapuose ir kol kas užima antrą poziciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų