Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hyundai Kona Electric“ nuvažiuojamas atstumas padidėjo dar 8 proc.: kaip pavyko to pasiekti

Vienas visiškai elektrinio „Hyundai Kona Electric“ sėkmės veiksnių – ilgas nuvažiuojamas atstumas. Iš naujo pertvarkyta gamintojo montuojama „Kona Electric“ ratų sistema, tad šiuo modeliu nuvažiuojamas atstumas pailgėja dar 8 procentais – su didesniais 64 kWh galios akumuliatoriais ateityje vienu įkrovimu bus galima nuvažiuoti netgi 484 km, o su mažesniais 39 kWh galios akumuliatoriais – 305 km, matuojant WLTP metodu, rašoma pranešime.
„Hyundai Kona Electric“
Hyundai KONA Electric / Gamintojo nuotr.

Pirmieji ilgesnį atstumą nuvažiuojantys automobiliai į Lietuvą atkeliaus 2020 m. rugsėjo pabaigoje.

Naujas rekordas su „Hyundai Kona Electric“ – 1 026 km vienu įkrovimu

Į „Lausitzring“ lenktynių trasą buvo nugabenti trys serijinės gamybos modeliai „Hyundai Kona Electric“ (64 kWh), kurių tipinis atstumas 484 km, ir buvo iškeltas paprastas tikslas – visi turėtų nuvažiuoti bent 1 000 kilometrų vienu įkrovimu.

„Hyundai Kona Electric“ išlaikė egzaminą – išmatuoti automobilių nuvažiuoti atstumai siekė 1 018, 1 024 ir 1 026 km. Automobilių elektros energijos sąnaudos atitinkamai siekė 6,28, 6,25 ir 6,24 kWh/100 km, o tai žymiai mažiau už deklaruotas šio modelio sąnaudas pagal WLTP matavimo metodą – 14,7 kWh/100 km.

Beveik 35 valandas trukusio važiavimo metu per trijų dienų trukmės bandymą automobiliuose keitėsi vairuotojai – iš viso 36. Bandymą stebėjo išorinis nepriklausomas stebėtojas – „Lausitzring“ trasą administruojanti organizacija „Dekra“.

Bandymuose važiavo trys komandos: žurnalo „Auto Bild“ bandomųjų važiavimų vairuotojų komanda, „Hyundai Motor Deutschland“ after-sales komanda ir iš „Hyundai Motor Deutschland“ komunikacijos skyriaus darbuotojų sudaryta komanda.

Bandymų metu nebuvo draudžiama jungti kondicionieriaus, bet komandos nenorėjo rizikuoti, kad automobilio kondicionierius nesumažintų nuvažiuojamo atstumo, lauke esant 29 laipsnių temperatūrai. Dėl tos pačios priežasties nebuvo jungiama automobilių informacijos ir pramogų sistema, kad visa elektros energija būtų naudojama važiavimui. Dėl su kelių eismu susijusių teisės aktų nuostatų bandymo metu automobiliai važiavo su įjungtais dienos šviesos žibintais.

Vidutinis komandų greitis siekė 29-31 kilometrus per valandą. Gal atrodo, kad tai mažas greitis, bet jį galima prilyginti įprastam važiavimo mieste greičiui, įvertinus tokius jo ypatumus kaip spūstys gatvėse, laukimas prie šviesoforų ir miesto zonos su greičio ribojimu iki 30 km/val.

Ankstesnį „Hyundai Kona Electric“ rekordą pasiekė žurnalo „Auto Bild Lietuva“ redaktorius lietuvis Vitoldas Milius, kuris Vilniaus gatvėmis nuvažiavo 710 kilometrų vienu įkrovimu.

Visiškai elektriniu kompaktišku „Hyundai“ SUV pasaulyje prekiaujama jau gerus dvejus metus ir liepos mėnesį pagamintų automobilių skaičius perkopė 100 000. Trys ketvirtadaliai pagaminamų „Kona Electric“ skirti ne Korėjos rinkai. „Hyundai“ deda visas pastangas netaršiam judėjimui. Iki 2025 metų planuojama greta modelių su vidaus degimo varikliais parduoti 560 000 elektra varomu automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais