Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hyundai“: Priekyje būti tiesiog geriau

Artėjant vienai žiūrimiausių televizijos transliacijų Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) – amerikietiško futbolo „Super Bowl“ varžyboms, automobilių gamintojai galanda vaizdo kameras ir kompiuterius kurdami galingus reklaminius klipus.
„Hyundai Sonata Turbo“ reklamos akimirka
„Hyundai Sonata Turbo“ reklamos akimirka / Kadras iš vaizdo siužeto

Šios transliacijos metu rodomoms reklamoms automobilių gamintojai paaukoja nemažą dalį savo metinio rinkodaros biudžeto. Ankstesnė patirtis neapgauna – būtent šių „Super Bowl“ metu rodoma reklama yra efektyviausia.

„Hyundai“ JAV rinkai paruošė dvi reklamas, pavadintas „Įstrigęs“ ir „Sujaudintas“. Pirmoji – apie galingiausią „Hyundai Sonata“, su turbinos pagalba išvystantį 274 AG. Vaizdo siužete vaidzuojama, kaip malonu yra aplenkti lėtai besivelkančias ar pavojingai atrodančias transporto priemones.

Antroji skirta „Hyundai Genesis“ sedanui, kurio Europos rinkose neišvysime. Tai – pretendentas į tiesioginius E klasės „Mercedes-Benz“, „Lexus GS“ ar 5 serijos BMW konkurentus. To „Hyundai“ neslepia ir reklamoje – teigiama, kad galingiausia „Genesis“ sedano versija turi daugiau galios nei BMW 550i, o jo įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h (0-60 myl./h) trunka mažiau nei „Mercedes-Benz E550“.

Galingiausias „Genesis“ sedanas turi 5 litrų darbinio tūrio variklį, išvystantį 430 AG ir 510 Nm bei turi 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos