Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Hyundai“ reklamoje - hipnotizuojanti erotika

Ko reikia, kad milžiniškame reklamų pasaulyje savo noru peržiūrėtumėte reklaminį vaizdo klipą ir dar niekieno neverčiamas persiųstumėte jį savo draugams? Žinoma – geros idėjos bei pažangių moderniųjų technologijų prisilietimo.
„Hyundai“ reklama
„Hyundai“ reklama / Nuotrauka iš vaizdo siužeto

Automobilių gamintojų marketingo specialistai puikiai tą supranta, tad kompanijos konkuruoja ne tik modeliais, bet ir jų reklamomis.

Neseniai pasirodžiusioje reklamoje „Hyundai“ demonstruoja „auto erotinę“ hipnozę: i30 hečbekas magiškai užburia jį pamačiusias moteris. Teigiama, kad reklamoje hipnozė yra 100 procentų tikra ir joje dalyvauja ne aktoriai.

Korėjos automobilių gamintojo reklaminio siužeto veidas – garsus britų televizijos pasaulio atstovas ir hipnozės specialistas Peteris Powersas.

Ar ir jus paveiktų i30 hipnozė? Pažiūrėkite patys.

VIDEO: First Online Hypnosis Experiment - illegal on tv

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos