Gamintojai, kuriems pavyksta nustebinti savo klientus naujovėmis, gali tikėtis jų ištikimybės keičiant automobilį į naujesnį. Pernai net 64 proc. „Hyundai“ pirkėjų teigė, kad vėl rinktųsi šio gamintojo automobilį. Antroje vietoje liko dar viena „Inchcape Motors“ atstovaujama automobilių markė – „Ford“. Lojalių „Ford“ savininkų dalis siekė 60 proc. 33 tirtų automobilių gamintojų savininkų lojalumo vidurkis pernai siekė 49 proc. – procentu daugiau nei 2010 metais.
„J.D.Power“ lojalumo indeksą skaičiuoja 9 metus. Naujausiame tyrime pažymima, kad vis didesnę pasitenkinimo automobiliu dalį sudaro jo išlaikymo sąnaudų dydis ir jo kaina antrinėje rinkoje. Kitaip tariant, šalia visuomet svarbių patikimumo ir važiavimo kokybės kriterijų, atsiranda ekonominiai veiksniai, kurie padeda nustatyti tikrąją automobilio vertę.
Šiemet „Hyundai Elantra“ tapo Šiaurės Amerikos metų automobiliu, o „i40“ triumfavo Lietuvoje
„Hyundai“ nepaliauja stebinti. Šiemet amerikinis modelis „Elantra“ tapo Šiaurės Amerikos metų automobiliu, o „i40“ triumfavo Lietuvoje. Naujausi savininkų lojalumo tyrimai patvirtino, kad rinkoje ši markė tampa itin mėgstama. Nuosekliai gerinama kokybė, stulbinanti modelių įvairovė, dėmesys dizainui ir originalioms detalėms turi lemiamą įtaką „Hyundai“ reputacijos stiprėjimui visame pasaulyje. Tuo tarpu „Ford“ visiems įrodė, kad JAV automobilių pramonės gigantus gniuždžiusi krizė šią markę užgrūdino ir šiuo metu „Ford“ yra vienas dinamiškiausių ir novatoriškiausių automobilių gamintojų pasaulyje“, – pažymėjo „Inchcape Motors“ pardavimo ir rinkodaros vadovė Vilija Šinkūnienė.
„J.D. Power“ tyrimas pagrįstas 117 tūkst. automobilių savininkų apklausa. Daugiau nei 73 tūkst. iš jų apklausos metu keitė senesnį automobilį į naujesnį.