Naujoji reklamos kampanija startuos kartu su 2018 metų FIFA pasaulio čempionatu. Tuo tarpu dainos klipą, kuriame galima išvysti ir vandeniliu varomą NEXO modelį, kūrė kitas „Grammy“ laureatas – režisierius Josephas Kahnas.
Televizijos reklamą, kurioje atsispindi išmanūs „Hyundai“ sprendimai, bus galima pamatyti FIFA pasaulio čempionato pertraukų metu. Ji nufilmuota futbolo stadiono prieigose, kur grupė grupe „Maroon 5 atlieka savo „Three Little Birds“ versiją.
Reklaminiame klipe pristatomas priekinio susidūrimo išvengimo asistentas (angl. Forward Collision Avoidance Assist), kuris neleidžia vienam iš klipo herojų atsitrenkti į autobusą. Taip pat pristatoma saugaus išlipimo sistema (angl. Safe Exit Assist), kuri automatiškai užrakina duris ir taip apsaugo keleivius
Automobilių gamintojai pristato vis daugiau saugumo sprendimų, kad paverstų vairavimą dar malonesniu procesu. Švęsdami tokius pokyčius, „Hyundai“ pradeda naują reklamos kampaniją, kuri 2018 metais populiarins savo prekės ženklą.
Muzikinis klipas buvo sukurtas skaitmeniniame regio pasaulyje, kuriame atsiskleidė grupės „Maroon 5“ dvasia. Atlikėjų ir šokėjų siluetus kuria tokios natūralios medžiagos kaip medis, akmuo, plunksnos ir brangakmeniai. Šokėjų kūnai vėliau virsta į šimtus mažyčių naujųjų vandeniliu varomų „Hyundai NEXO“ modelių. Jie važiuoja pagal ritmą, kol lieka matytis tik jų šviesos, kurios apšviečia šokėjo figūrą tamsoje.
„Bob Marley yra vienas geriausių atlikėjų visoje muzikos istorijoje. Jis tikras genijus, todėl labai apsidžiaugėme sužinoję, kad turėsime galimybę atlikti „Three Little Birds“ koverį naujoje „Hyundai“ kampanijoje“, – pasakoja „Maroon 5“ nariai.
Pozityvi dainos atmosfera skatina futbolo gerbėjus džiaugtis turnyru kaip sporto švente ir siūlo nepasiduodi kiekvieno mačo pakilimams ir nuopuoliams.
„Hyundai“ ir futbolas
„Hyundai“ gali pasigirti ilgamete draugyste su futbolu, nes nuo 1999 metų remia FIFA pasaulio čempionatą. Taip mes stengiamės pabrėžti, kad esame išmanūs ir orientuojamės į ateitį. 2018 metų FIFA pasaulio čempionate „Maroon 5“ moderniai interpretuota „Three Little Birds“ daina skatina žmones užmiršti savo rūpesčius. Tai atspindi naująją „Hyundai“ kampaniją, kurios šūkis – „Hyundai“ egzistuoja tam, kad praturtintų kasdienybę kokybišku laiku“. Mes skatiname klientus naudotis išmaniomis technologijomis, kad jie būtų saugūs kelyje ir neturėtų daugiau rūpesčių“, – pasakoja „Hyundai Motor Company“ rinkodaros vadovas Minsoo Kimas.
Šiemet be „Maroon 5“ dainos „Three Little Birds“ klipo „Hyundai“ sukūrė ir FIFA futbolo muziejų, kuriame pristatoma šio sporto fanų kultūra. Taip pat čempionato metu internete vyks net keli konkursai kaip skanduočių varžybos „Hyundai Cheering Stadium“, geriausio šūkio rinkimai „Be There With Hyundai“, totalizatorius „Hyundai Predictor“ ir geriausio įvarčio rinkimai „Hyundai Goal of the Tournament“. Čia futbolo aistruoliai galės laimėti įspūdingus prizus. Daugiau informacijos, kaip dalyvauti, rasite tinklalapyje worldcup.hyundai.com.