Intrigos važiavimams suteikė du instruktoriai: Europos Le Mano lenktynių serijos dalyvis Gustas Grinbergas ir jo tėtis, saugaus vairavimo instruktorius Darius Grinbergas.
„Per pastaruosius keletą metų Hyundai modelių gama labai išsiplėtė. Žmonės net nenutuokia, kiek skirtingų modelių turime. Todėl suteikėme progą išbandyti beveik visus: nuo mažiausio i20 (mažas miesto automobiliukas) iki elektrinių/hibridinių ar net sportinių N-line ar N Perfomance automobilių“, – paaiškino renginio idėją rinkodaros vadovas Vaidotas Kviklys.
„Speedway“ kartodromas pasirinktas todėl, kad čia galima išvystyti gana didelį greitį, tačiau trasoje daugybė posūkių stabdymo zonų. Tokia konfigūracija padeda geriau pajusti, kaip elgiasi automobilis. Ir pajusti skirtumą tarp paprasto modelio ir pažymėto N raide (aliuzija į Niurburgringą).
Natūralu, kad dėmesį labiausiai traukė „i30 N Fastback“, riaumojantis varikliu ir čiaudantis duslintuvu, kiekvienąkart atleidus akceleratoriaus pedalą. Tačiau daugelis nustebo pirmąkart pavažiavę elektrine „Kona“ – jos įsibėgėjimas ir sukimo momentas nuolat vertė cypti padangas. „Tucson“, „Santa Fe“ – daugeliui pažįstami modeliai, tačiau, padabinti N raide, jie įgauna visai kitą charakterį.