Pasak gamintojo atstovų, automobilis saugumą užtikrina dėl itin modernios klimato kontrolės sistemos, neleidžiančios į transporto priemonės saloną patekti kenksmingiems elementams.
Tiesa, yra keletas „bet“: visų pirma, automobilis bent jau kol kas yra pritaikytas tik vietinei kinų rinkai; antra – kinai nepažymi, ar naujasis „Geely“ yra pakankamai sandarus, jog apsaugotų keleivius nuo užteršto oro patekimo į saloną per įvairiausius esančius plyšius.
Bet kokiu atveju – tai pirmasis tokio tipo automobilis, papildomai apsaugotas nuo virusų.
Jau anksčiau „Geely“ skelbė, kad investuoja 53 mln. dolerių į naują pagerintą automobilių apsaugos sistemą, saugančią automobilio viduje esančius keleivius nuo užteršto oro ir įvairių virusų.
Specialistai net trijuose „Geely“ filialuose, esančiuose skirtinguose žemynuose – Kinijoje, Europoje ir JAV, – kuria naujas, ekologiškas ir antibakterines bei antivirusines medžiagas, kurios vėliau integruojamos į klimato kontrolės sistemas jų gaminamuose automobiliuose.
Be to, minėtosios medžiagos naudojamos tose vietose, kur dažniausiai liečiasi žmogaus rankos.
Naująjį „Geely Icon“ kūrė ne tik kinai – prie gamybos prisidėjo ir konstruktorių komandos iš Kalifornijos ir Barselonos. Tuo metu vyriausiasis „Geely“ dizaineris Peteris Horbury anksčiau kūrė „Volkswagen“ ir „Ford“ automobilius.
Naujasis „Geely Icon“ pasižymi technologijų gausa: turi skaitmeninį prietaisų skydą, vaizdo kameras, supančias visą automobilį, adaptyvią greičio palaikymo sistemą su laikymosi eismo juostoje funkcija.
Tuo metu po transporto priemonės gaubtu įmontuotas pusantro litro benzininis variklis su 7 pavarų automatine greičių dėže bei dviguba sankaba.
Nors „Geely Icon“ pardavimai startavo prieš mažiau nei dvi savaites, kinai pardavė jau daugiau nei 30 tūkst. tokių modelių.
Pradinė nuo koronaviruso apsaugančios transporto priemonės kaina Kinijos rinkoje siekia apie 15 tūkst. eurų.
Kinijoje – tragiški naujų automobilių pardavimai
Nepaisant „Geely Icon“ sėkmės, Kinijoje dėl koronaviruso plitimo tiesiog tragiškai krito naujų automobilių pardavimai. Kaip rašo bloomberg, Per pirmąsias dvi vasario savaites naujų transporto priemonių žmonės nupirko net 92 procentais mažiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Pirkėjai praktiškai nustojo lankytis pardavimo salonuose.
Statistika fiksuoja, jog per vasario mėnesį pardavimai Kinijoje smuko 70 proc. Analitikai mano, jog susumavus pirmų dviejų šių metų mėnesių pardavimus šie kris apie 40 proc., ir tai tik metų pradžia.
Kinai tikisi, kad kovą pardavimai šiek tiek atsistatys, tačiau jei šalis nesusitvarkys su viruso plitimu, tai gali būti labai blogi metai automobilių pramonei. Kinijos prekybos ministerija išplatino pranešimą, jog imasi priemonių stabilizuoti automobilių pardavimus, mat automobilių pramonė užima itin svarbią dalį valstybės ekonomikoje.
Be to, Kinijos valdžia planuoja pratęsti subsidijas elektromobiliams, siekdama bent taip paskatinti šalies piliečius pirkti naujus automobilius. Nemažai automobilių gamintojų ketina įvesti galimybę pirkti automobilius internetu. Apie tokią iniciatyvą paskelbė net keli Kinijos automobilių gigantai.
Uždarė automobilių gamyklą
Europoje Europoje atsiradęs koronavirusas taip pat pradeda sėti paniką. Italijoje įsikūręs „Fiat-Chrysler“ koncernas paskelbė, jog griežtina žmonių patekimą į savo gamyklos, esančios Turine, teritoriją. Gamintojo atstovai išplatino laišką savo tiekėjams ir gamyklos bei muziejaus lankytojams.
Autonews rašo, jog į gamyklą negalės patekti asmenys, kurie pastaruoju metu lankėsi viename iš 13 Italijos savivaldybių, kuriose nustatytas bent vienas koronavirusu susirgusių atvejis. Be to laiške užsimenama, kad į teritoriją negalės patekti tie, kurie per pastarąsias 15 dienų lankėsi bet kurioje Azijos šalyje, bei tie, kurie turėjo kontakto su viruso tiesiogiai ar netiesiogiai paveiktais žmonėmis.
Tačiau laiške pabrėžiama, jog tai gamyklos darbo niekaip nepaveiks ir ši dirbs įprastu režimu.
Tuo metu kita Turine įsikūrusi italų automobilių gamintoja „Design Giugiaro“ paskelbė iš viso uždaranti abi savo gamyklas, mat koronaviruso atvejis buvo nustatytas vienam iš darbuotojų. Toks atvejis buvo nustatytas Šiaurės Italijoje įsikūrusioje Nichelino gamykloje. Šiuo metu kompanija bando nustatyti visus, kurie galėjo turėti kontaktą su pastaruoju asmeniu.
Buvo uždaryta ir pagrindinė įmonės būstinė, įsikūrusi Turine. Gamykloje dirba 928 darbuotojai. Nichelino gamykloje – dar šimtas. Visi jie į darbą neis. Kas turės galimybę, dirbs iš namų. Tuo metu visi konvejeriai sustabdyti. „Design Giugiaro“ prieš dešimtmetį įsigijo Volkswagen koncernas.