Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Lietuvą atvykęs „Jaguar XF“ atsivežė žavesio bei sportiškumo

Agresyvesnio dizaino priekinis buferis, veržlios linijos kėbulo šonuose, sudėtingos formos priekiniai LED žibintai, F-Type stiliaus galinė žibintų linija – tarsi dinamiško muzikos kūrinio natos. O beveik nekintančios 1968-ųjų „Jaguar XJ“ stiliaus radiatoriaus grotelės yra antspaudas, patvirtinantis: „šitas „Jaguar“ yra tikras“.
Naujasis „Jaguar XF“
Naujasis „Jaguar XF“ / „Jaguar“ nuotr.

Tikrų „Jaguar“ gerbėjų XF sulaukė ketvirtadienį surengtame uždarame automobilio pristatyme Vilniuje.

„Pažįstame daugumą „Jaguar“ gerbėjų, žinome, kad jų santykis su automobiliu yra ypatingas, todėl rengdami naujos kartos XF pristatymą norėjome išlaikyti klubinę, bendraminčiams skirto renginio atmosferą. „Jaguar“ dizaino direktorius Ianas Callumas sako, kad „Jaguar“ yra šaunūs automobiliai, o šaunūs automobiliai traukia šaunius, originalius žmones, kurie nepaiso minios nuomonės, tačiau puikiai jaučiasi panašių į save draugijoje. Smagu, kad tokių žmonių vis daugiau“, – sakė „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Donatas Stanionis.

„Jaguar“ nuotr./Naujasis „Jaguar XF“
„Jaguar“ nuotr./Naujasis „Jaguar XF“

Pasak jo, „Jaguar“ pasirūpino ir tuo, kad išskirtinius patiekalus vertinantys žmonės neturėtų jokių praktinių rūpesčių – visiems XF taikoma originali „Jaguar CARE“ programa. Ši programa suteikia nemokamą 3 metų garantiją be ridos apribojimo, nemokamą periodinį techninį aptarnavimą pagal gamintojo priežiūros programą visam CARE laikotarpiui ir nemokamą „Jaguar Assistance“ pagalbą kelyje.

„Jaguar“ kol kas neatskleidė visų naujojo XF modifikacijų, tačiau rinkos analitikai neabejoja, kad visais ratais varomų versijų bus. Kaip ir ekstremalusis XF SVR.

O kol kas naujojo XF variklių gama prasideda nuo taupių 2 litrų darbinio tūrio dyzelinių variklių generuojančių 163 AG ir 180 AG. „E-performance“ modifikacijos XF su tokiu varikliu ir mechanine pavarų dėže 100 km kelio sunaudoja vos 4 litrus dyzelino, o jo anglies dvideginio emisija siekia 104 g/km. Galingiausias dyzelis – 3 litrų darbinio tūrio – generuoja 300 AG. Dar galima užsakyti modifikaciją su turbininiu 2 litrų darbinio tūrio 240 AG benzininiu varikliu, o gamos viršūnėje – dvi šešių cilindrų V formos 3 litrų darbinio tūrio variklio versijos, generuojančios atitinkamai 340 ir 380 AG.

Automobilis kaip standartinę įrangą turi nepriklausomą avarinio stabdymo sistemą bei juostos laikymosi sistemą. Beje, tiems, kam nepakanka 8“ multimedijos ekrano, siūloma rinktis 10,2“ ekraną, o dar didesniems technologijų entuziastams siūlomas net 12,3“ virtualus prietaisų skydelis.

„Inchcape Motors“ taupiausią „E-performance“ modifikaciją su 2 l darbinio tūrio dyzeliniu varikliu siūlo už 42 829 eurus. Brangiausių – „R-Sport“ ir S versijų – kaina prasideda nuo 66,1 ir 69,9 tūkst. eurų atitinkamai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos