Į Lietuvą grįžta „Lamborghini“ bei „Ferrari“ automobilių nuoma

Ketvirtadienį „Laisvalaikio Dovanos“ atidaro naują superautomobilių sezoną. Klientų laukia naujam sezonui paruošti 400 AG „Ferrari 360 Spider“ ir 560 AG „Lamborghini Gallardo LP 560-4“.
„Ferrari F360“ ir „Lamborghini Gallardo“
„Ferrari F360“ ir „Lamborghini Gallardo“

Trečiąjį sezoną pramogos organizatoriai pasitinka jau turėdami 2 metų patirtį. „Per praėjusius sezonus pamatėme daug klientų Baltijos šalyse ir Suomijoje, išbandėme įvairius maršrutus skirtinguose miestuose, ferrariu palakstėme Vokietijos greitkeliais, susipažinome su kitokiais klientais Tenerifėje“, – pasakoja Rokas Markevičius.

2016 m. Lietuvos klientams buvo pristatytos ir kelios naujovės. Norintys išsamiai susipažinti su superautomobiliais, galėjo rinktis 40 min. trukmės maršrutą, per kurį vairuotojas išbandydavo automobilį miesto sąlygomis su įvairiais „gulinčiais policininkais“, per viadukus, vaizdingais, vingiuotais priemiesčio keliukais ir pralėkdavo su vėjeliu magistrale.

„Ferrari F360“ ir „Lamborghini Gallardo“
„Ferrari F360“ ir „Lamborghini Gallardo“

O tiems, kurie nenorėjo būti varžomi Kelių eismo taisyklių, praėjusiais metais buvo pasiūlyti važiavimai oro uoste. Važiavimas Vilniaus Dariaus ir Girėno aeroklubo pakilimo taku turi du neginčijamus privalumus. Pirma – tai vieta, kur nereikia laikytis Kelių eismo taisyklių ir antra – maksimalus saugumas, kiek apskritai gali būti saugus lėkimas dideliu greičiu.

Ko gero, niekas neprieštaraus, jog praėjusiais metais įmonės superautomobilių parką papildęs „Lamborghini Gallardo LP 560-4“ – išskirtinis automobilis, turintis, ko gero, visus įmanomus privalumus, kuriuos galima užsakyti šiam modeliui: didžiulius anglies pluošto-keraminius stabdžių diskus, „didįjį“ anglies pluošto paketą, kuris susideda iš anglies pluošto pagamintų galinio vaizdo veidrodėlių, galinio variklio dangčio bei aptako, ypač lengvus ir tvirtus, specialiai šiam modeliui OZ įmonės sukurtus „Superleggera” 19 colių ratlankius, „lifting“ sistemą, leidžiančią pakelti automobilio priekinę dalį, titaninį išmetimą, kuris prideda daug garso bei apie 10 AG, „Harmann-Kardon“ garso sistemą, „Alcantara“ odos saloną. Automobilis turi išskirtines dinamines savybes – iki 100 km/val. greičio įsibėgėja vos per 3,4 sek., o jo didžiausias greitis siekia 325 km per val.

„Ferrari F360“ ir „Lamborghini Gallardo“
„Ferrari F360“ ir „Lamborghini Gallardo“

Pasak pramogos organizatorių, „Lamborghini“ – visai kitoks nei „Ferrari“. Jo techniniai duomenys kalba patys už save. Tai galingas, greitas, bet sunkiau valdomas monstras. Didelio darbinio tūrio ir galios variklis sumontuotas ant palyginti primityvios pakabos. Karbono-keraminiai stabdžiai važiuojant mažais greičiais sunkiai nuspėjami. Reikia gerokai prisitaikyti, norint tinkamai stabdyti miesto ritmu, bet, važiuojant greitai, stabdžiai tampa nepriekaištingai užtikrinti. Be to, jie geba ištverti kur kas didesnes temperatūras.

„Dauguma mus aplankančių klientų yra girdėję apie keraminius stabdžius, bet retas patyręs, kaip jie stabdo. Pusiau automatinė greičių dėžė ir sankaba veikia gerokai sklandžiau. Tiek pajudant iš vietos, tiek jungiant pavaras, automobilio elgesys nuspėjamas ir užtikrintas“, – kalba Kirilas Ososovas.

Dauguma mus aplankančių klientų yra girdėję apie keraminius stabdžius, bet retas patyręs, kaip jie stabdo.

Keturių ratų pavara, užmynus akceleratorių, priverčia visą 570 AG galią generuoti stulbinantį įsibėgėjimą. Štai kodėl šiam automobiliui reikalingi tokie stabdžiai.

Palyginti „Ferrari“ ir „Lamborghini“, pirmasis – „draugiškesnis“ vairuotojui, lengviau valdomas, išmania pakaba, prisitaikančia prie įvairaus važiavimo stiliaus, dailios, didelę išliekamąją vertę turinčios dizaino formos. Jis ryškiai raudonas ir – kabrioletas.

„Dauguma mūsų instruktorių, kuriems tenka visą dieną važinėtis šiais automobiliais, mieliau renkasi „Ferrari“. „Lamborghini“ – tai piktas, juodas, be proto galingas ir greitas velnias. „Lambo“ pakaba kieta, stabdžiai agresyvūs, o formos signalizuoja, kad automobilis tik ir laukia, kol šausi juo pirmyn, – pristato R.Markevičius. – Kai klientai klausia, kuo jie skiriasi, duodu tokį palyginimą: „Ferrari“ labiau tiktų kurorte su atviru stogu vežioti damą, o „Lambo“ – naktį gąsdinti miesto gyventojus“, – šypsosi pašnekovas.

„Lamborghini Gallardo“
„Lamborghini Gallardo“

Klientai „Ferrari“ daugiau renkasi vedami šio gamintojo įvaizdžio, didele dalimi atkeliavusiu iš „Formulės-1“, ir dažniau moterys, vyresnė publika. „Lamborghini“ labiau renkasi jaunimas.

Superautomobilių pramoga organizuojama keturiose šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Paprašyti palyginti šalių pasirinkimą, Rokas su Kirilu tvirtina, jog lietuviai apylygiai renkasi abu automobilius. Latvijos ir Estijos vairuotojai dažniau renkasi „Lamborghini“, o štai suomiai kur kas dažniau pageidauja „Ferrari“. „Matyt, Kimi Raikkoneno dalyvavimas „Formulės 1“ lenktynėse „Ferrari“ komandoje daro didelę įtaką“, – priduria pašnekovai.

Suomiai tikri automobilių sporto gerbėjai ir puikūs vairuotojai. Jeigu Baltijos šalyse klientai ateina „prasilėkti“, tai Suomijoje jie džiaugiasi galėdami „prisiliesti“ prie nuostabaus technikos kūrinio.

„Stebėtinai dažnai mus aplanko klientai su baigusiais galioti vairuotojo pažymėjimais – statistiškai 1 iš 30-ties. Net negalėjome pagalvoti, kad tiek daug gatvėse važinėjančių negaliojančiais dokumentais žmonių. Tačiau būna ir tokių klientų, kurie nori važiuoti keleivio vietoje. Dauguma jų sako, kad instruktorius geriau parodys automobilio galimybes, nei kad pats vairuos.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis