Į Lietuvos kelius išriedėjo „Blue Yellow“ vilkikas, vežantis svarbią žinią

„Blue-Yellow“ organizacijos įkūrėjas Jonas Ohmanas savo ranka įamžintu linkėjimu oficialiai išlydėjo reklaminį vilkiką, kuris kviečia aukoti ir remti Ukrainos karius.
„Blue-Yellow“ vilkikas
„Blue-Yellow“ vilkikas / Linėja Transport nuotr.

Logistikos paslaugas teikianti įmonė UAB „Linėja Transport“ įgyvendino ir padovanojo reklaminę idėją organizacijai „Blue-Yellow“. Tai beveik 100 kvadratinių metrų ploto važinėjanti reklama, kuri turi aiškią žinutę – nesustoti aukoti Ukrainos kariuomenei, kuri kovoja už visos šalies ir kartu mūsų laisvę. Prie projekto prisidėjo kompanija „Schmitz Cargobull“.

,,Mane labai sujaudino, kai pamačiau pirminę idėjos vizualizaciją. Na, o šiandien mes jau stovime čia ir išlydimę vilkiką į Lietuvos kelius. Ypač unikalu, kad tai kyla iš verslo iniciatyvos. Tai tik dar kartą įrodo, kad galime būti vieningi. Tik visi kartu nukeliausime iki pergalės“, – visiems susirinkusiems į Kėdainių Didžiosios Rinkos aikštę dėkojo Jonas Ohmanas.

Kėdainiuose įsikūrusios įmonės Linėja Transport vadovas Gediminas Norkus dėkojo organizacijai už atsidavimą ir visuomenės telkimą. Pasak jo, kai karas gali lemti net ir mūsų laisvę, nedvejodami turime prisidėti įvairiausiomis formomis.

Prieš išlydint reklaminį vilkiką ant jo galo Jonas Ohmanas lietuvių ir ukrainiečių kalbomis užrašė „Kartu iki pergalės“ ir nupiešė organizacijos talismane tapusią pandą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis