„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Į Lietuvos kelius išriedėjo „Blue Yellow“ vilkikas, vežantis svarbią žinią

„Blue-Yellow“ organizacijos įkūrėjas Jonas Ohmanas savo ranka įamžintu linkėjimu oficialiai išlydėjo reklaminį vilkiką, kuris kviečia aukoti ir remti Ukrainos karius.
„Blue-Yellow“ vilkikas
„Blue-Yellow“ vilkikas / Linėja Transport nuotr.

Logistikos paslaugas teikianti įmonė UAB „Linėja Transport“ įgyvendino ir padovanojo reklaminę idėją organizacijai „Blue-Yellow“. Tai beveik 100 kvadratinių metrų ploto važinėjanti reklama, kuri turi aiškią žinutę – nesustoti aukoti Ukrainos kariuomenei, kuri kovoja už visos šalies ir kartu mūsų laisvę. Prie projekto prisidėjo kompanija „Schmitz Cargobull“.

,,Mane labai sujaudino, kai pamačiau pirminę idėjos vizualizaciją. Na, o šiandien mes jau stovime čia ir išlydimę vilkiką į Lietuvos kelius. Ypač unikalu, kad tai kyla iš verslo iniciatyvos. Tai tik dar kartą įrodo, kad galime būti vieningi. Tik visi kartu nukeliausime iki pergalės“, – visiems susirinkusiems į Kėdainių Didžiosios Rinkos aikštę dėkojo Jonas Ohmanas.

Kėdainiuose įsikūrusios įmonės Linėja Transport vadovas Gediminas Norkus dėkojo organizacijai už atsidavimą ir visuomenės telkimą. Pasak jo, kai karas gali lemti net ir mūsų laisvę, nedvejodami turime prisidėti įvairiausiomis formomis.

Prieš išlydint reklaminį vilkiką ant jo galo Jonas Ohmanas lietuvių ir ukrainiečių kalbomis užrašė „Kartu iki pergalės“ ir nupiešė organizacijos talismane tapusią pandą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“