„Norėčiau pranešti apie „Taxify“ vairuotojo sukčiavimo atvejį Kaune. Šeštadienio naktį išsikvietus vairuotoją per programą, jis pravažiavo pro mane net nesustojęs. Programoje pamačiau, kad aš tariamai jau važiuoju kažkur. Iš karto parašiau „Taxify“ el. paštu vilnius@taxify.eu bei užblokavau savo banko kortelę, jog sukčiui nepavyktų nuskaičiuoti pinigų.
Po kiek laiko „Taxify“ parašė man automatinį pranešimą, kad mano nebūtos kelionės kaina 13,10 eurų ir kad pridėčiau kitą kortelę, nes nepavyko nuskaičiuoti pinigų. Du kartus pranešiau apie šį įvykį jų platformoje, tačiau jokio atsakymo negavau. Taip pat pranešiau apie sukčiavimo atvejį epolicija.lt platformoje“, – situaciją nupasakojo Tadas M.
„Taxify“ pavėžėją jis kvietė naktį – 2.20 val. Ir laukė vairuotojo Rotušės aikštėje.
„Stovėjau lauke. Ar pravažiuojančioje, berods, „Toyota Prius“, sėdėjo kitas klientas, tikrai nemačiau, tačiau pagal programą aš „važiavau“ iš Rotušės aikštės atgal į Rotušės aikštę – 5,8 km. Kelionė truko apie 5 minutes. Vairuotojui bandžiau skambinti 5 kartus, tačiau nurodytu numeriu signalo jokio nebuvo“, – teigė kaunietis.
15min susisiekė su Andriumi Pacevičiumi, „Taxify“ vadovu Lietuvoje. Šis paaiškino, kas iš tikro nutiko.
„Surinkome visą reikalingą informaciją, pasikalbėjome su vairuotoju ir keleiviu. Apibendrinsiu, kas nutiko. Naktis iš penktadienio į šeštadienį yra viena užimčiausių ir vyksta tūkstančiai „Taxify“ kelionių. Vairuotojas per klaidą paėmė kitus iš naktinio klubo išėjusius keleivius. Su juo pasikalbėjome, apmokėme iš naujo, jis laikinai suspenduotas, bet galės toliau vykdyti veiklą, nes piktybinių veiksmų tikrai nenustatėme.
Su keleiviu pakalbėjome, atsiprašėme už patirtus nepatogumus ir simboliškai padovanojome 20 eurų kelionėms su „Taxify“. Klientų aptarnavimo skyrius rado keleivio užklausą ir būtų į ją atsakęs šiandien (kovo 26-ąją – aut. past.). Po savaitgalio susikaupia tūkstančiai užklausų ir į jas atsakoma pagal užklausos laiką, t.y. į seniausias užklausas reaguojame pirma“, – patikino A.Pacevičius.
Pasak jo, kadangi keleivis užblokavo kortelę, pinigai už kelionę nebuvo nuskaityti.
„Bet jei ir būtų nuskaityti, mes tokiais atvejais visada sureaguojame ir, pasitvirtinus situacijai, grąžiname pinigus. Esant poreikiui, kompensuojame papildomai. Kiekvieną mėnesį Lietuvoje „Taxify“ naudojasi beveik pusė milijono keleivių, bet tokios istorijos yra vienetiniai nutikimai, į kuriuos, kaip minėjau, visada reaguojame“, – teigė „Taxify“ atstovas.
Paklaustas, kodėl vairuotojas neatsiliepė į kliento skambučius, A.Pacevičius paaiškino, kad „Taxify“ nerekomenduoja pavėžėjams atsiliepti į skambučius, kai vairuojama.
„Nutraukti kelionę ir išlaipinti kitus klientus taip pat šiuo atveju nebūtų buvusi išeitis. Šiaip vairuotojas turėjo įsitikinti, kad įsėda tinkami klientai: paklausti, kur važiuos, sutikslinti vardus. Galima paaiškinti ir tariamai keistą šios kelionės maršrutą. Į automobilį įsėdo iš naktinio klubo išėję klientai. Jie vyko į namus persirengti, nes nebuvo įleisti į vidų su tais drabužiais, kuriuos dėvėjo. Tuomet buvo parvežti atgal į Rotušės aikštę“, – paaiškino A.Pacevičius, atsiprašęs Tado M. dar kartą už sukeltą stresą ir diskomfortą.