Iš viso po Vilnių kursuos penki naktiniai autobusai. Jie važinės naktimis iš penktadienio į šeštadienį ir iš šeštadienio į sekmadienį, taip pat prieššventinės dienos naktį ir bus orientuoti į tuos, kurie mėgsta vėlyvas linksmybes.
„Ilgai buvo skaičiuota, sakoma, kad sunkiai pavyksta ir pan. Bet nuo rugpjūčio 14 dienos atsiras penki autobusų maršrutai, penktadieniais bei šeštadieniais studentai ir ne tik studentai galės grįžti po naktinių linksmybių saugiai namo“, – kalbėjo meras.
101N autobusas važiuos iš Saulėtekio Žygimantų gatve, Savanorių ir Laisvės prospektais į Fabijoniškes. 102N – iš Pilaitės per Žvėryną, Žygimantų ir Maironio gatves į Stotį. 103N skirtas susisiekimui tarp Santariškių (per Didlaukio, Kalvarijų, Pylimo gatves ir Stotį) ir Gerosios Vilties stotelės. 104 N autobusas važinės iš Ateities gatvės per Žirmūnų ir Pylimo gatves į Naujininkus, o 105N maršrutas sujungs Pašilaičius per Šeškinę, Konstitucijos prospektą, Žygimantų gatvę su Polocko stotele.
„Tai bus tikrai pigiau, nei naktinė kelionė į Karveliškes“, – didžiausias Vilniaus kapines priminė meras.
Naktinių autobusų maršrutų tinklas leis miesto centre ilgiau užsibuvusiems saugiai grįžti į namus tankiausiai apgyvendintuose Vilniaus rajonuose. Tvarkaraščiai, pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“, suderinti taip, kad visus rajonus būtų galima pasiekti su vienu persėdimu iš vienos transporto priemonės į kitą V.Kudirkos aikštė ar Žaliojo tilto stotelėse.
Autobusai važiuos nuo 23.30 val. iki 3 val., kas 45-50 minučių. Kaip ir anksčiau, nuolatiniai bilietai negalios, teks bilietus pirkti iš vairuotojo ir lipti tik per priekines autobusų duris. Kainos meras neįvardijo.
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas yra sakęs, kad naktiniai autobusai sostinėje važinėjo 2006-2007 metais, tačiau savivaldybei kilus finansinių problemų jų buvo atsisakyta. Esą pajamų šie autobusai per mėnesį turėdavo 17 tūkst. Lt, o išlaidų – 88 tūkst. Lt.
Pastaraisiais metais jie būdavo paleidžiami tik per šventes – Naujuosius metus, kultūros naktį „Tebūnie naktis“.