Transporto prekybos platformos Autoplius.lt komunikacijos vadovo Mato Buzelio duomenimis, pastarąjį ketvirtį į Lietuvą buvo atvežtas ne vienas įdomus automobilis.
Tarp įregistruotų automobilių yra 2008 m. „Ultima GTR“, turinti 7 l variklį, 377 kW galios ir tesverianti 1000 kg. Paprasčiausios komplektacijos „Ultima GTR“ kaina siekia kiek daugiau nei 103 tūkstančius eurų.
Taip pat įvežta ir 2015 metų „Audi RS 7“.
Ne mažiau įspūdingi „Alfa Romeo Giulia“ bei „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ modeliai.
Tautiečius (tikėkimės, automobilis liks Lietuvoje) sudomino ir BMW M4 GTS, turintis 3 l variklį.
Per šį ketvirtį Lietuvoje registruoti du „Lamborghini Urus“. O per šiuos metus – 7 „Lamborghini Urus“.
Lietuvos žeme važinėjo (o gal vis dar važinėja) ir vienas „Lamborghini Huracan“.
Netrūksta ir „Porsche GTS“ bei „Porsche Turbo“ modelių.
Taip pat ir „Lexus LC 500“, kurio kaina gali siekti ir 100 tūkst. eurų.
Taršiausi įvežti automobiliai
Pasak M.Buzelio, per pirmąsias registracijos mokesčio įvedimo savaites daugiau nei 300 g/km CO2 išmetė 15 registruotų automobilių.
Tarp jų – „Lexus Avant“, kuris išmeta 308 g/km CO2.
„Maserati Quattroporte GTS“, kuris į aplinką išmeta net 424 g/km CO2.
Dyzelinis „Mercedes Benz ML“, išmetantis 341 g/km CO2, registruojant tokį automobilį kišenė ištuštėtų 540 eurų.
O benzininis „Mercedes Benz ML“ į aplinką išmeta 461 g/km CO2. Už jį tektų mokėti 270 eurų.
Iš kokių šalių atkeliauja automobiliai?
Pastarąjį ketvirtį į Lietuvą automobiliai keliavo iš įvairių šalių: Vokietijos, Latvijos, Baltarusijos, JAV ir netgi Japonijos.
Iš Rusijos buvo atvežtas 2005 metų „Mercedes SL“. Iš kaimyninės Latvijos – 2012 metų „Nissan GTR“.
Iš tolimosios Japonijos atkeliavo „Mercedes-Benz S550“ ir „Lincoln Navigator“, kuris kainuoja daugiau nei 100 tūkst. eurų.
Iš Jungtinių Arabų Emyratų Lietuvą pasiekė ir „BMW 435i“.
Iš Pietų Korėjos atkeliavo „Porsche 718 GTS“.
Kaip teigė M.Buzelis, per pastaruosius 3 mėnesius įvyko 60,7 tūkst. naudotų automobilių perregistravimo operacijų – tik 3,6 proc. mažiau nei per tą patį 2019-ųjų laikotarpį. Kiek labiau buvo paveikta importo rinka: iš užsienio pastoviai registracijai įvežtų naudotų automobilių srautas per antrąjį šių metų ketvirtį mažėjo 12,6 proc. iki 32,2 tūkst. sandorių.
Tiesa, Lietuvos automobilių parke nemažą pėdsaką palieka ir reeksportas, tad klausimas, kiek iš šių automobilių vis dar yra ar liks šalyje.