Skonis yra subjektyvus dalykas, tačiau negalima paneigti, kad „Morgan 3-Wheeler“ yra ypatingas automobilis. Triratis gražuolis su oru aušinamu motociklo varikliu išorėje, primena pirmuosius „Morgan“ kūrinius.
Tai – absoliutus kompanijos bestseleris, kuris turi tūkstantį būdų išspausti šypseną iš bet kokio žmogaus. Tai yra automobilis, kuris nesirūpina geriausiais trasos įveikimo laikais, patogumu ar praktiškumu. „3-Wheeler“ yra vienas iš tų retų automobilių, kuris nėra įrankis nei apsipirkti, nei lenktyniauti, nei keliauti į kitas šalis. Tai yra patirtis.
Todėl „Morgan EV3“, elektrinė „3-Wheeler“ versija, galėjo būti kiečiausiu elektromobiliu Žemėje. Nepraktiškas, unikalus ir perdėtai nesusikoncentravęs į technologijas. „Morgan“ dizaineriai šiam triračiui elektromobiliui suteikė naują veidą, įkvėptą praeito amžiaus viduryje mokslinėje fantastikoje vaizduotų robotų.
Tačiau tai nereiškia, kad EV3 būtų buvęs labai prastas. Po grindimis jis būtų turėjęs 21 kWh bateriją, tiekiančią energiją 35 kW varikliui. Šis būtų energingai sukęs vienintelį galinį ratą. Buvo žadama, kad EV3 svers mažiau nei 500 kg ir tarp įkrovimų įveiks beveik 200 km.
Tiesa, į pastarąjį skaičių galite nekreipti dėmesio – EV3 niekada nebūtų važinėjęs ramiai, kad pasiektų maksimalų nuvažiuojamą atstumą. Kai „Morgan“ 2016 metais parodė šį gražuolį, prie jo sustojo eilė. Na, ne šiaip eilė – pirkėjų eilė. Kompanija nepriėmė išankstinių užsakymų, nes dar ne viskas buvo suderinta. O dabar automobilis yra atšauktas.
„Morgan EV3“ mirė dar negimęs. Šis triratis elektromobilis jau seniai turėjo važinėti gatvėmis, bet iš pradžių buvo sunku sutarti dėl baterijų tiekimo, vėliau inžinieriai susidūrė su keliais iššūkiais, susijusiais su netradicine automobilio konstrukcija. Galiausiai „Morgan“ nusprendė, kad iš EV3 nepavyks uždirbti pakankamai daug – jis būtų brangesnis už daugelį elektromobilių. Ir, nors „Morgan 3-Wheeler“ irgi yra brangesnis už daugelį automobilių, EV3 pirkėjų nebūtų buvę tiek daug.
Taigi, „Morgan“ nustūmė EV3 projektą į stalčių ir jį uždarė neribotam laikui. Kompanija vis tiek ketina gaminti elektromobilius, tačiau pirmiausia tai bus didesni markės modeliai.
Triračių elektromobilių dar bus. Ir bus tokių, kurie turi ypatingą charakterį.