Lietuvos keliuose yra 1497 tiltai.
Bendras Lietuvos tiltų ilgis 51677 m.
Pagal perdangos medžiagą, Lietuvoje yra 1420 gelžbetoninių, 74 plieniniai ir 3 mediniai tiltai.
Prieš naudojimą tiltai išbandomi statinėmis ir dinaminėmis apkrovomis.
Tiltams ir viadukams ši gyvavimo trukmė priklausomai nuo panaudotų medžiagų yra:
- Gelžbetoniniai – 80 metų
- Plieniniai – 50 metų
- Mediniai – 20 metų.
Dauguma tiltų yra suprojektuoti ir pastatyti vadovaujantis 1952, 1962 m. ir geriausiu atveju 1984 m. sovietinėmis projektavimo normomis. Net paskutiniųjų 1984 m. sovietinių normų automobilių eismo apkrovos (didžiausios lyginant su ankstesnėmis) vidutiniškai yra 1,5 karto mažesnės nei europinės (atskirais atvejais iki 2 kartų). Realios tiltų apkrovos jau europinės, o laikomoji galia ir patikimumas sovietiniai.
Aukščiausias ir ilgiausias Lietuvoje ir vienas ilgiausių Europoje yra geležinkelio tiltas per Dubysos slėnį, vadinamas Lyduvėnų tiltu. Tilto ilgis – 599 m, aukštis – 42,5 m, plotis – 4,5 m.
Vilniaus savivaldybėje šiuo metu yra 26 automobilių tiltai, 15 pėsčiųjų tiltai, 37 automobilių viadukai, 9 pėsčiųjų viadukai, 3 estakados, 2 automobilių tuneliai, 16 požeminių pėsčiųjų perėjų. Bendras šių statinių ilgis 9790 m.
Vilniuje statant transporto jungtį nuo Konstitucijos prospekto iki Ukmergės gatvės (baigta 2007 metų liepą), estakadai sutvirtinti buvo panaudota sukibusių įtemptų lynų pluoštų sistemų technologija.
Vilniaus pietinis aplinkkelis
Naujai pastatytas Vilniaus pietinis aplinkkelis – didžiausias 2008 metų transporto infrastruktūros projektas Baltijos šalyse ir ilgiausia Lietuvoje estakada.
- Projekto vertė – 267,5 milijonai litų
- Estakados statybai panaudotų medžiagų svoris – apie 20 000 t.
- Sunaudota 55 000 varžtų.
- Estakados ilgis 380 m. Jeigu ją pastatytume vertikaliai, estakada būtų apie 60 metrų aukštesnė už Vilniaus TV bokštą, ir 50 metrų aukštesnė už Eifelio bokštą.
- Statybai sunaudotos 96 sijos. Jas sujungus vieną paskui kitą, gautume tiltą, savo ilgiu prilygstantį garsiajam Bruklino tiltui (1 800 m ilgio ir 5 m pločio).
- Metalines konstrukcijas gabenę 104 automobiliai nuvažiavo maždaug 200 tūkst. km.
- Su estakados projektavimu, pasiruošimu darbui ir statyba susijusių žmonių darbo laikas – maždaug 1 mln. valandų.
- Jeigu estakadą būtų statęs vienas žmogus 24 val. per parą, jis būtų užtrukęs 115 metų.
- Jeigu būtų galima estakadą pastatyti per vieną darbo dieną, statyboje turėtų dirbti 125 tūkst. žmonių arba visi Šiaulių miesto gyventojai.
- Šiame projekte dirbo 150 „Kauno tiltų“ profesionalų.