Direkcija pirmąjį rangovo konkursą skelbė dar vasario mėnesį, tačiau jis buvo nutrauktas, keičiant konkurso sąlygas.
„Kelių direkcija savo iniciatyva kovo mėnesį nutraukė konkursą, nes keitėsi esminės konkurso sąlygos – tiekėjams atsirado galimybė pateikti alternatyvius pasiūlymus“, – komentare BNS teigė Kelių direkcija.
Ji nurodė, kad sutartį su rangovu, taisysiančiu Panemunės aplinkkelį, tikimasi sudaryti iki rugpjūčio.
Rangovas darbus turės atlikti pagal bendrovės „Kelprojektas“ parengtą projektą.
Anksčiau Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas sakė besitikįs rangovą rasti kovo-balandžio mėnesiais, o darbus baigti rudenį.
Panemunės aplinkkelį statė Latvijos ir Lietuvos kelių ir tiltų statybos bendrovės „Latvijas tilti“ bei „Kauno keliai“. Iki šiol jos nesutiko savo lėšomis pataisyti defektų, todėl Kelių direkcija nusprendė darbus pirkti iš naujo, o rangovams atsisakius apmokėti išlaidas, žada kreiptis į teismą.
Skelbta, kad kelias vietomis įdubęs apie 1 metrą dėl po juo esančio 5 metrų durpių sluoksnio. Ekspertai prieš kelerius metus nustatė, kad ruože su tiltu per Nemuną pastebėta ryški sankasos deformacija – jos nesutvarkius, per 10 metų kelias nusėstų dar 12,5 centimetro.
26,3 mln. eurų kainavusiu aplinkkeliu dabar naudojasi tik pasienio tarnybos, o eismą visiems planuota atverti, kai Rusija baigs statyti tiltą ir savo pusėje įrengs kelio infrastruktūrą.
10 mln. eurų paramos aplinkkeliui skyrė Europos Sąjunga.
Lietuva ir Rusija po kelerius metus trukusių diskusijų 2011 metų spalį pasirašė susitarimą dėl naujo tilto per Nemuną ir jo prieigų statybos. Tiltas, kuris sujungia Panemunę ir Tilžę (Sovetską), turėtų padidinti pasienio kontrolės punktų pralaidumą tarp Lietuvos ir Karaliaučiaus.
2015 metų spalį tilto prieigų statybos Lietuvos pusėje buvo baigtos, o komisija tuomet nerado pažeidimų.