Itin platus kėbulas – visai ne optinė iliuzija: ties priekiniu sparnu jo plotis siekia 1950 mm, apie 40 mm daugiau nei „Audi A7 Sportback“ versijoje. Keturios naujojo „RS 7 Sportback“ dalys – kapotas, stogas, priekinės durelės ir galinis bamperis – turi baziniame modelyje sutinkamus kupė bruožus, o RS modeliams būdingas eksterjeras šiam 5009 mm ilgio kelionių automobiliui suteikia savitą charakterį.
Audi“ virtualaus prietaisų skydelio ekranuose rodoma visa lenktynininkams aktuali informacija: padangų slėgis, sukimo momentas, galia, degalų temperatūra, įpurškimo slėgis, įveiktų ratų laikas, pagreitėjimas ir patiriamos G jėgos.
Šis automobilis yra išskirtinis ne tik savo išvaizda - tai vienas greičiausiu automobilių, kuris turi dvigubą V8 turbiną. 4.0 TFSI variklis išvysto 445 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą, eiklusis „Sportback“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundės.
Į automobilį sudėta papildoma įranga, kurios vertė siekia net 43000 eurų. Automobilyje yra panoramis stiklinis stoglangis, HD matriciniai priekiniai šviesos diodų žibintai, Audi lazerinės šviesos, RS sportinės sėdynės su perforuota raudona korio rašto „Valcona“ oda, RS įspaudai ant atlošų ir saugos diržų raudonais apvadais priekyje ir gale, 360 ° aplinkos matymo kameros, "Bang & Olufsen" 3D praplėsta garso sistema, Audi ,,Pre sense‘‘ sistema.
Automobilis pirktas AUDI atstovybėje Lietuvoje pagal indvidualų užsakymą. Norintys isigyti šį išskirtinį automibilį, susisiekite.